Voor ons meisje gaan we een babykamer bestellen. We willen er niet al te veel geld aan uitgeven en hebben 3 leuke kamertjes gevonden binnen het budget. Een muur wordt wit, de andere lichtroze, de behangrand komt er zo uit te zien (de middelste, dus die met de 'grote' roosjes):
Ik zou gaan voor het eerste kamertje! Vind daarvan de commode en kast mooier. De commode van kamertje 2 lijkt me iets te klein, en weinig opbergruimte.
Oepsss je hebt de foto's veranders. Ik bedoel het kamertje die je eerst in je eerste bericht had staan. Kamertje 3 dus
Haha veel nummer 3.. Deze is 399, nummer 2 ook en nummer 1 is 299. Ik twijfel nog... mocht iemand nog een kamertje weten in deze prijscategorie houdt ik mij altijd aanbevolen
Ik zou voor nummer 2 of 3 gaan, die staan het leukst bij de kleuren en de behangrand die je al uitgezocht hebt. Houtkleur vind ik daar minder mooi bij staan.
Ik vind ze alle 3 leuk! Maar waar heb je deze leuke maar toch betaalbare kamertjes gevonden als ik vragen mag? Alles wat ik vind is al haast 1000 euro...
Ik weet niet of jullie een grote auto hebben, maar meestal worden deze kamertjes niet bezorgd en moet je ze zelf meenemen wanneer je ze koopt. Bij kamertje 1 is dat zowiezo het geval. Heb je geen grote auto waar een babykamer in past. moet je die huren of een aanhangwagen waar die in past. Die kosten komen er ook bij. Verder vind ik kamertje 3 het mooiste!