hoii weet iemand waar ik een dvd van teletubbies kan kopen, op youtube vind ik niet zulke lange filmpjes en shayden vindt het echt geweldig om naar te kijken.. De intertoys heeft ze niet hoorde ook blokker daar hebben ze ook niet. Groetjes Misha
gewoon bij blokker en speelgoedwinkels hoor... en ook bij free record shop v&D enz enz en anders hier: http://www.bol.com/nl/catalog/search-re ... stid=19953 suc6
graag gedaan weet niet of je ook digitale tv hebt? maar daarop is ook een babykanaal heet babytv hele leuke programma's voor baby's vanaf 0 t/m....... zelfs Teun kijkt er nu nog naar niet de hele dag hoor.......
Ze zijn ook elke werkdag op tv he. 's Morgens om 9.30 uur en 's middags om 14 uur (dacht ik). Duurt een half uurtje. Kan je ook gewoon opnemen. Bij de intertoys en mediamarkt hebben ze ze ook.
Misha nu voor Teun zijn leeftijd zijn er ook leuke programma's op andere kinderzenders die bij ons in het kinderpakket zitten bv jimjam... gewoon eens overnadenken, wij zin alvast blij dat we het destijds wel hebben genomne...nu kijkt hij nite de hele dag hoor....max uurtje per dag en meestal staat hij dan nog aan en meneer is aan het spelen