Comet training

Discussie in 'De lounge' gestart door Nougat, 22 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.957
    1.293
    113
    heeft iemand hier ervaring met de Comet training? Hoe beviel dat?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.572
    113
    Wat is dat ?

3. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.957
    1.293
    113
    Dat is voor je zelfbeeld. Als je een slecht zelfbeeld hebt kan dit ingezet worden.

4. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ik ben er op dit moment mee bezig, nu bij sessie 7. Voor mij werkt het wel goed, ik ben heel gericht bezig met het kijken naar mijn positieve eigenschappen. Dat was in het begin heel moeilijk, ik kon weinig positiefs verzinnen en de lijst met negatieve eigenschappen werd steeds langer.
    Nu ik verder in de training ben, kan ik steeds meer positieve dingen benoemen en zie ik het zelf ook steeds vaker in mijn dagelijkse doen en laten.
    Het is wel een kwestie van discipline om hiermee aan de slag te gaan en het kost wel veel tijd, maar dat heb ik er graag voor over! Meestal pak ik het 's avonds op als de kinderen in bed liggen. Dan kan ik in alle rust ermee aan de slag.
    Als je vragen hebt, mag je me wel pb sturen of hier stellen. Misschien kan ik je verder helpen:)

5. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.957
    1.293
    113
    Dank je wel voor je reactie. Wat fijn om te lezen dat je er baad bij hebt. Zo sta ik er nu ook in. Ik zou eigenlijk geen positieve punten kunnen benoemen. Ik wil er zeker voor gaan. Ik wil me ok voelen over mezelf.

Hoe ging jij erin? Geloofde je gelijk dat het voor jou zou werken?

6. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ik was er behoorlijk sceptisch over in eerste instantie. Maar ik merk wel dat het voor mij werkt. Ik ben er nog lang niet, maar heb al wel een stap in de goede richting gedaan.

7. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Ik heb het nooit zelf gehad, maar ik geef het als GZ-psycholoog regelmatig in behandeling aan mijn cliënten. Het is zeer effectief voor negatief zelfbeeld! Het vraagt wel veel inspanning van mensen maar dan heb je ook wat :)

Deel Deze Pagina