kruidvatvoeding maar wil ook bijv s 'goedenacht' gebruiken..

Discussie in 'Voeding' gestart door Jucade, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Meiden hoe zit dit dan? Want die 'goedenacht' is van Nutrilon, dus andere melk. Ik heb t 1x geprobeert bij Justin maar een paar uur later kwam t er met nog meer vaart uit.. Is dit toeval of kunnen ze er echt last van hebben dat t n andere melk is? Net als kant en klare andere papjes waarin melk is verwerkt.. Bijvoorbeeld de pyamapapjes.. :( Waarom heeft kruidvat die dingen ook gewoon niet? Pff. :(

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik heb het laatst ook geprobeerd met Bink. Had zo'n smulpap pakje gehaald. Wij gingen naar CP dus dacht lekker makkelijk hoef ik geen bord pap klaar te maken. Maar Bink moest er helemaal niets van hebben. Dus nu maar weer gewoon een bord Bambix.
    Misschien moet je het nog eens proberen. Komt het er nog steeds met dezelfde vaart uit zou ik het niet meer geven.

3. sim

sim Niet meer actief

ik heb het wel eens in de schappen zien staan, maar probeer het niet voor mijn zoontje, hij moet van alle poedermelk van nutrilon spugen, dus ik denk dat er iets door zit waar hij niet tegen kan.

ook die goede nachtpakjes en bambixpakje spuugt hij van. het enige wat hij binnen houd (en lekker vind) zijn die pyamapakjes, die krijgt hij af en toe voor de afwisseling.

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Mmmmh risky inderdaad omdat het toch andere melk is :(

Fayley krijgt nutrilon en de papjes van nutrilon gaan prima. Maar we hebben ook eens zo'n smulpapje (of melk met smaakje?) van Nestlé gegeven....nou daar kreeg ze echt het zuur van :(
    Waij houden het maar bij de nutrilonproducten en bambix.

En idd balen, Kruidvat heeft zoveel en nou juist dat weer niet :rolleyes:

Deel Deze Pagina