rijstenboem en p. hypo allergeen fv

Discussie in 'Voeding' gestart door slingding, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Hallo,
    ik had eens een vraag:
    weet iemand of je rijstenbloem in hypo allegene of bv kan doen en of je dan de anti allerie barriere niet doorbreekt?
    Kailynn slaapt sinds 2 weken bijna niet in de nacht en ik dacht om rijstebloem door de voeding te doen zodat ze beter kan slapen.
    Maar omdat ik vroeger allergien had krijgt ze bv en preventief hypo allerge fv voeding en ik weet niet of het samen kan?
    heeft iemand hier antwoord voor mij op?
    alvast bedankt!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee dat mag niet, rijstebloem is bijvoeding en mag dus niet door de HA voeding.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    oke dank je

erg jammer want kailynn slaapt erg slecht de laatste tijd.

4. Esmeesmama

Esmeesmama Actief lid

29 dec 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Oh, dat wist ik niet!

Esmée krijgt ook preventief hypo-allergene melk en daar doe ik 's avonds ook altijd nutrix door... :confused:

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    je kan proberen om nutriton door de voeding te doen. Dat mag wel en dat dikt de voeding ook in. Dan alleen in de laatste fles omdat het eigenlijk voor spugende baby's is. Als je het in iedere fles geeft terwijl het niet nodig is kan ze er diarree van krijgen. Als je het alleen in de laatste fles doet kan het geen kwaad. Nutriton mag in hypo allergene voeding (ervaring van 2 koemelkallergische kinderen)

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    inky dat wilde ik graag horen ik geef preventief hypo allergeen want ik heb een koemelk allergie gehad en daarom krijgt ze bv en preventief h.a.
    Rijste bloem er door heen daar doorbreek je het effect,
    en nutriton kan wel.

Ik heb laat vanavond toch de friso kindervoedings info lijn gebeld en nutriton kan wel maar rijstebloem wordt als bijvoeding gezien net als groente/fruit, en dit zou het anti allergie kunnen doorbreken.
    nutriton doet dit niet.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hihi tja ik zeg al ik spreek uit ervaring. Hopelijk werkt de nutriton. Het zal wel even zoeken zijn naar de hoeveelheid schepjes die je erin moet doen en mss moet je een grotere speen kopen maar als je dat eenmaal hebt uitgevogeld kan het helpen.

Mijn zoontje van 5 weken krijgt het in iedere voeding maar die slaapt niet door hoor. Hopelijk werkt het bij jou wel.

Deel Deze Pagina