Hallo we willen in september een weekje op vakantie gaan met onze dochtertje dan is dan 16 maanden.. Maar ik kan maar niet kiezen wat is erg leuk voor onze dochter en ook voor ons .. Erperheide van center parcs of landgoed het Loo van landal, coldenhove van landal ? Wat voor huisje hadden jullie?
Wij gaan over 5 weekjes naar Erperheide met ons dochtertje van dan 12 maanden.. Kan nog niet zeggen hoe het bevalt, maar daarna kan ik het je laten weten..
Wij zijn net terug met onze zoon, toen 16 maanden, naar de krim op Texel. Super park met alle faciliteiten voor onze zoon. We hadden een 6 persoonshuisje omdat opa en oma meegingen. In augustus gaan we naar Land van Bartje, weer in een 6 persoonshuisje want de andere oma gaat mee. Ik wilde perse dat mijn zoon een eigen slaapkamer had.
Wij zijn vorig jaar in Erperheide geweest. Vond het toch wel erg groot en massaal. Huisje die wij hadden was wat verouderd. Verder voor het zwemband vind ik niet veel voor onze dochter. Die was toen ongeveer 1,5 jaar. Binnen speel ding daar in tegen was weer helemaal super. Eten enzo vonden we ook erg tegenvallen. Vooral de prijs en de kwaliteit.
Wij zijn een aantal jaar geleden naar landgoed het Loo geweest, en ook naar Coldenhove. Coldenhove vonden wij zoveel leuker, en zouden we zeker nog een keer terug heen gaan. Landgoed het Loo viel ons erg tegen, vooral het zwembad. Ook de omgeving van Coldenhove vonden wij veel mooier. Het huisje op het loo was een luxe huisje met sauna en zonnebank, en bij Coldenhove was het een standaard (wat verouderd) 6 persoonshuisje. Maar dat maakt geen verschil op hoe wij op de parken terugkijken. Coldenhove heeft het met groete voorsprong gewonnen. Centerparcs kiezen wij nooit, dus kan ik niks over zeggen.
Huisjes bij Landal en de bedden bij Landal zijn veeeeeeel beter dan bij centerparcs. Voor jouw kindje zou het Land van Bartje ook erg leuk zijn. Hebben ze een leuke binnenspeelruimte met zandbak.
Liza28 ja lijkt me leuk om te horen hoe het geweest is.. Niboma coldenhove ziet er ook erg leuk uit op hun site wij zijn vorig jaar bij rabbit Hill geweest is het daar mee vergelijkbaar? Ik vond rabbit Hill echt een leuke park we willen daar zeker nog keer terug.. Syane de bedden is inderdaad ook wel belangrijk, land van Bartje zijn we al een keer geweest toen onze dochtertje een paar weekjes oud was maar alsnog bedankt
Erperheide is heel erg leuk, wij zijn daar geweest toen ons zoontje 16 maanden was. Het zwembad is super (in een grote zwemband door de stroomversnelling was hier een groot succes ), in de marketdome keek hij uren zijn ogen uit naar de vissen en flamingo's, en de Baluba indoor speeltuin is geweldig, ook voor hele kleintjes genoeg te doen. In de tuin steeds eekhoorntjes en zwanen. Leuke omgeving ook voor uitstapjes, zo zijn wij bijvoorbeeld naar Gaia Zoo geweest. Bij cp moet je wel altijd voor minimaal een premium huisje gaan, anders is het wel een beetje vergane glorie. Even Googlen op kortingscode cp en je hebt zo een leuke aanbieding te pakken.
Coldenhove zijn wij wel eens geweest. Best een leuk zwembad en de binnenspeeltuin heeft ook voor zo'n kleintje wel wat leuke dingen. Het is inderdaad lekker dat je zo in het bos zit. De accommodatie was prima. Niet super de luxe (maar dat is ook net welk niveau je kiest natuurlijk) Het was wel gewoon netjes en wat ik toch ook fijn vindt: vrijstaand. Dus ook echt een eigen stukje 'tuin' en je hebt (en veroorzaakt) niet snel geluidsoverlast. Bij een geschakeld huisje zou ik me toch heel vervelend voelen bij een nachtelijke huilbui ofzo. Landal het Loo kan ik nog niks over zeggen. We gaan daar deze zomer wel naar toe. Maar waarschijnlijk heb je dan al geboekt. Het park spreekt mij in ieder geval wel erg aan. Vooral ook het 'strand' met de speelboot en de (volgens mij nog grotere) binnen speeltuin. Maar onze zoon is 'al' 3,5 dus dan kijk je toch net weer naar andere dingen. Kijk eens op Zoover. Daar heb ik altijd veel aan als ik een vakantie ga boeken. Coldenhove scoort met 8,4 iets hoger, maar de 8,1 van Het Loo is ook nog steeds prima.
Wij gaan in januari als de baby 3 maanden is naar het meerdal met mijn ouders zus en broer dit stond al gepland en aangezien je daar een warm kruiden bad heb is dat ook ideaal!. Op coldenhoven heeft mijn moeder als rsyonleider bij csu de hoofd schoonmaak aangestuurt vond zelf er vrij weinig aan. Maar ben dan ook opgevoed met cp en vind daardoor la dal etc zo wie zo niks. De huisjes zijn dan soms beter *gerenoveerdehuisjes van cp vaak nog beter* vind ik de rest altijd zo saai vrij weinig om naar toe te gaan met slecht weer. Zoover zou ik niet op letten parken doen daar zelf namelijk ook massaal reacties op plaatsen!