Heej, Wie heeft er ervaringen met Yves Rocher? Ik vind het vooral interessant omdat het totaal geen dierlijke ingredienten gebruikt! Maar heb nog zo'n 'huis-aan-huis-folder-met-een-pakketje-lootjes-erbij' gevoel bij Yves Rocher. Hoe is het merk? Welke producten zijn goed? Alle ervaringen zijn welkom
Met een droge (soms gevoelige) huid was ik enorm geholpen met de Hydra Végétal lijn. Voornamelijk de dagcrème, gezichtsscrub en gezichtsmasker waren fantastisch. Ik had 2 verschillende Micellaire reinigers van verschillende lijnen maar die waren echt niet goed. Top merk met mooie kortingen. Ik zou een paar producten proberen (bijvoorbeeld scrub en dagcrème ofzo). Hun groene Elixir lijn met nachtverzorging en serum die waren ook fantastisch. Mijn droge huid was veel mooier/gezonder toen.
Ik vond het niks. Vooral de make-up lijn en nagellak zijn echt slecht als je het mij vraagt. Ook de verzorgingsproducten deed het niet voor mij. Vind ik de produten van de tuinen vele malen beter en fijner. Maar dat is iets persoonlijks. Ik heb een moeilijke huid die niet alles kan hebben.
Hmmmm heb een paar producten van ze besteld tijdens de actie dat je 5 producten kan kiezen voor 19,95. Dus dat maar eens testen...
Dat ze geen dierlijke ingrediënten gebruiken is mooi meegenomen. Maar ik vraag mij af of ze wel dierproefvrij zijn. Mocht dat je punt zijn dan is Naoki.nl een leuke en informatieve site over oa diervriendelijk cosmetica.