Hoi! Ik ben benieuwd of iemand tips heeft. Ik zoek een ruim vallende sportschoen, ivm hielspoor draag ik gelzooltjes in mijn schoenen, maar de schoenen die ik nu heb vallen zo krap, dat past niet goed. De zool van de schoen zelf eruit halen is niet mijn bedoeling. Ik wandel ongeveer dagelijks een half uur tot 3 kwartier op de schoenen en draag maat 42. Alvast bedankt!
Als je het hebt over een sportschoen denk ik gelijk aan Adidas. Die vallen net wat breder en groter op de maat. Maar om te wandelen, zou je dan niet naar een lekkere wandelschoen kijken?
Voordeel van sportschoenen is dat je ook mt 43 of 44 kan nemen. Enige nadeel is dat het een herenkleur is, maar ik heb ook roze Nikes gevonden. Heb je daar al naar gekeken?
Ik zou je aanraden om naar een hardloopwinkel te gaan of een winkel met een voetenscan. Dan kun je aan een medewerker aangeven waar je je schoen voor wilt gebruiken, wat de stand is van je voeten als je loopt en welke schoen daar het best geschikt voor is. Op die manier weet je zeker dat je goede schoenen krijgt. Het anders strikken van je schoenen doet bijvoorbeeld ook al wonderen. Maar ik zou je echt voor laten lichten door iemand die er wat meer verstand van heeft! Ik werkte voorheen in een sportzaak en daar werkte een man die zoveel verstand had van schoenen, dat mensen van ver speciaal voor hem naar de winkel kwamen!