Ik vind de dr Martens met glitter erg leuk alleen ben ik bang dat na een halve dag dragen de glitters eraf vallen. Zou ze willen voor mijn dochter maar ze zijn best prijzig. Wie heeft ze zelf of voor een kind en hoe blijven ze?
Ik heb ze zelf dan niet, mijn oudste zou ze vast helemaal geweldig vinden, maar voor een kind zou ik zulke schoenen niet kopen omdat het altijd lelijk blijft als er een kale neus is o.i.d. Je kan ze niet weer mooi maken met een poetsje. Heb ze tussendoor even op Google bekeken en ik weet zeker dat dochter ze heel graag zou willen hebben. Maar omdat het niet te poetsen is zal ze ze niet krijgen.
Die zijn heel leuk! We hebben die niet, maar als ik het zo lees online zit er een coating over. Dus afvallen van glitters kan dan niet. En beschadigde neuzen natuurlijk wel, maar dat heb ik persoonlijk wel losgelaten bij mijn kinderen.
Ik heb ze in de kast staan voor onze oudste. De glitters zullen er niet afvallen. Zitten in een laag of onder een laag. Hoe het met de neuzen zal gaan kan ik je dus nog niet vertellen. Maar dochter is er wel heel blij mee.
Ik vind ze ook heel leuk en ga ze volgende maand bestellen voor dochter. (Dan doet ze er hopelijk de hele winter mee). Maar wat ik me afvraag. Dr Martens moeten toch lang ingelopen worden voor ze lekker zitten? Houden kids dat wel vol en gooien ze ze niet na 1 dag aan de kant omdat ze niet lekker zitten?
De glitters zitten er niet los op, meer erin! Voelt ook gewoon glad aan. Ik heb er ook naar staan kijken, maar vond ze te duur voor maat 26
Zit gewoon nog een coating over, dus valt er echt niet af. Qua beschadigingen op de neus vind ik het ook mee vallen, onze jongste had vorige winter dr. Martens en die zien er nog als nieuw uit. Middelste geldt hetzelfde voor, zelfs die van 2 jaar terug zijn nog prima te dragen.
Bedankt voor de reacties tot zover. Lijkt wel positief. Heb wel gezien dat er coating op zit maar hoe sterk is die inderdaad. Want mijn jongste is een ondernemende meid.
Heb ze vandaag ook nog in de handen gehad! Zit idd een coating overheen.. Je dochter is een bofkont! I love them, maar vind ze veel te duur
Ik zou ze zelf ook wel willen, super leuk! Ik denk dat het qua beschadigen van de neus net zoals met elke andere schoen is. Op een gegeven moment is het niet meer te poetsen
Mijn dochter had de fel donker roze en echt zij kan in 1 dag schoenen stuk maken maar deze na veel dragen nog als nieuw eruit! Sterke schoenen zijn het
Ik heb net gelezen dat 30september glamourdag is en dat je dan 20% korting op dr Martens krijgt. Moet je alleen wel een Glamour kopen.
Ligt er heel erg aan. Ik had voor mezelf een paar gekocht en die zaten eigenlijk meteen goed. Misschien dat het een dagje wat onwennig liep, maar voor de rest echt geen last van gehad.
Mijn dochter had vorig jaar een ander merk maar een zelfde soort model, daar kreeg ze best pijn aan dus moesten ingelopen worden. Ik heb ze toen bij de schoenmaker gebracht om op de knelpunten wat op te laten rekken. Daarna zaten ze heerlijk zei ze.
Ik heb ze vast klaarstaan voor mijn dochter. In maat 22, met zilveren 'glitterstipjes'. Had gehoopt dat zij ze zoi passen als ze rond de 1 jaar zou zijn. Vallen helaas erg groot. Misschien bewaar ik ze tot ze twee is en anders op mp. Maar ze zijn erg mooi! Ze zien er niet uit alsof de glitters er zomaar afvallen
Ik denk dat het aan het model ligt. De mijne zijn al oudjes en had ik misschien toen ook best een maatje kleiner gekund, maar ik hou van een beetje ruimte in mijn schoenen. Mijn dochter had 2 jaar geleden de gewone zwarte en zij moest juist een maatje groter hebben omdat ze juist weer wat kapper zaten.