Even een vraagje. Wat hebben jullie in de box? Wij hebben nu 1 kleed met muziekmobiel, een knuffel en zo'n boxspiraal. Maar das best leeg en kaal. Wat hebben jullie erin? En hebben je nou 1 of 2 boxkleden nodig? red je het met 1 met wassen enzo? Hoe lang ligt een kindje eigenlijk in de box?
Vaak krijg je van het kraambezoek nog wel leuke knuffels en andere speeltjes, bijvoorbeeld rammelaar, knisperboekje enz. Ik zou op voorhand niet heel veel speelgoed voor in de box aanschaffen. Kan later ook nog prima want je kindje speelt er de eerste tijd toch nog niet mee. Ik heb 4 boxkleden maar 3 was ook goed geweest. Veel kindjes spugen nog al eens dus 2 boxkleden heb je echt wel nodig. Hoelang ze in de box zitten ligt vaak een beetje aan de ouders denk ik. Ikzelf probeer mijn dochter er zo lang mogelijk in te houden zodat je toch af en toe even je handen vrij hebt. Sommige kinderen zitten er af en toe nog in als ze 2 jaar zijn, andere kindjes zitten er nooit meer in als ze gaan kruipen. Moeilijk te zeggen.
Ik had een mobiel, boxspiraal en een boekje of knuffel, zeker voor de eerste maanden is het genoeg en wordt er juist geadviseerd om de box ook niet te vol te hebben ivm overprikkeling. Zeker die hele kleintjes kunnen zich nog niet afwenden wanneer ze teveel prikkels binnen krijgen. Je kunt beter een paar dingen hebben en regelmatig wisselen qua speelgoed dan de hele box vol gooien.
Ik heb nu alleen een boxkleed en een mobiel boven de box. De rest komt wel, en idd: dingen na elkaar introduceren en wisselen, anders ligt ie zo vol, hihi .
Boxkleed, mobile, spiraal en wat knuffels. Hij ligt er misschien een kwartier per dag in sinds hij 2 maanden is.
voor nu is eht denk ik wel voldoende, al zou ik er wel een tweede boxkleed bij nemen. van visite krijg je idd genoeg boxspeelgoed is mijn ervaring. mijn eerste kind heeft tot 1,5 jaar in de box gezeten de tweede was er met een half jaar uit. die vond het helemaal niks.
Wij hebben momenteel twee boxkleden. Liggen er nu allebei in, maar gaan er straks een per keer gebruiken. Zo kan er een gewassen worden... Althans... dat was het relaas van mijn vriend, die er ook graag nog eentje uit wilde kiezen . Er hangt een mobiel van Nijntje bij en er staan nu twee zelfgemaakte knuffeltjes van zijn/haar tante in. Wij hebben nog een muziekdoosje in de vorm van een paardje liggen, die kun je ook aan de box bevestigen en een Sophie de giraf, maar verder nog geen enkel speelgoed gekocht... Verwacht dat kraamvisite daar inderdaad wel mee aan komt zetten...
Wij hebben er twee boxkleden inliggen omdat dat lekkerder ligt. Denken wij Verder hadden we zelf niet zo veel gekocht, maar hebben we enorm veel gekregen van de kraamvisite en op mijn babyshower.
Oke dankjullie wel. Dan maar een boxkleed erbij kopen zodat we er 2 hebben. En speeltjes komen dan wel. Mijn vriend vond 2 boxkleden al overdreven, hij zei dat was je dan toch zo en is t weer droog..
Wij hebben 2 boxkleden: een stoffen en een van plastic. Het plastic boxkleed ligt standaard onder het stoffen kleed. Als het stoffen kleed dan in de was zit en er wordt weer geknoeid dan kan je het plastic kleed met een lapje afnemen en zit je niet met twee kleden in de was En het leek ons ook iets zachter liggen zo'n extra kleed. Geloof dat ik ooit ergens heb gelezen dat max. 3 speeltjes de eerste tijd meer dan genoeg is voor een baby. Dus zou er voorlopig niets bijhalen, je krijgt vast van de kraamvisite nog het een en ander
wij hebben dit er nu allemaal in, en als ze wat ouder is een activity centre waar ze tegen aan kan meppen etc boxspiraal, 2 muziekknuffeltjes/popjes, rammelaar, muziekmobiel
Ik heb trouwens alle harde speeltjes onderin de lade gelegd. Nu eerst alleen zachte boekjes/knuffeltjes in de box.
Hier 2 boxkleden, een knuffel, een mobiel en 2 speeltjes. Juist beter dan overvol vind ik.. (onze box is ook. 80 x 80, iets kleiner dan normaal)
Wij hebben maar 1 boxkleed. Als mijn zoon erin lag, deed ik altijd een hydrofiele luier onder zijn hoofdje. Tegen de tijd dat hij kon zitten spuugde hij ook niet meer dus was het niet meer nodig. Wat wij in de box gaan doen (ook hadden toentertijd bij mijn zoon): - knuffel (die noemden we Jack ) - boxspiraal - fisher price rainforest mobiel - rammelaartje en tutdoekje met een ring Toen hij wat ouder was activity centre van Tiny Love (aanrader) en meer speelgoed. Maar in het begin zou ik het juist niet te druk maken.