Hoe lang ben jij rebecca?, want dat kan ook nog wel eens schelen.. Ik denk ook dat je baby meer bij de achterwand bij je rug ligt ofzo Ik ben nog niet eens zo lang zwanger maar hoop gauw wat te zien, lijkt me idd niet zo leuk als het zo lang duurt voor je wat ziet..
guppy1978 ik ben 19 wkn en 3 dgn, en inderdaad de baby kan wat meer naar mijn rug liggen, maar morgen ga ik voor de 20 wkn echo en zal het toch maar eens vragen, zal me wel weer ongerust maken voor niks maar soms wordt ik zo moe van al die opmerkingen het is nooit goed bij de mensen als je een dikke buik heb hebben ze commentaar en heb je een klein buikje is het ook weer niet goed. grrrrr is wel heel spannend morgen en ik ben al aardig nerveus,
Dat je 1.62 bent, maakt - denk ik - niet zoveel uit. Ik ben 1.80 en kijk maar eens naar mijn buik met 18 weken! Van mij hoeft die buik niet zo maar ik laat me zeker niet op mijn kop zitten wanneer mensen opmerkingen maken. Ik heb al mannen gehad die zeiden "zo, dat is een flinke buik". En dan zeg ik "ja, ik ben zwanger wat is jouw excuus?". Het enige waar ik niet naar uit kijk is dat de buik zo blijft groeien in de komende 22 weken.. pfff.. dat wordt dan geen pretje
Zou het niet gewoon zo zijn, dat mensen die dat het hardst roepen een beetje jaloers op je zijn dat je: A zwanger bent, want het is zo bijzonder B lekker legitiem dik mag worden, want een buik hoort er gewoon bij C maar dat heeft niks met jaloezie te maken, gewoon geen verstand van de natuur hebben en de natuur die bepaald gewoon de groei van je buik. Punt. Ik ben nu 16 weken en voel me ook al behoorlijk rond. Als dit nog maar het begin is. Denk ik dan. Dat wordt nog wat... Het is wel mijn tweede. Bij mijn eerste ging het veel minder snel, maar ook toen kreeg ik opmerkingen als dat er een tweeling moest zitten... En weet je. Mijn kleintje had zich gewoon een heerlijk ruim holletje gemaakt met een flinke placenta en veel vruchtwater. Wie zou het nou niet zo willen. Neus in de wind gooien dus.... en lekker groeien..
guppy: mijn lengte is 1.68mtr dus niet zo heel groot toch? ik ben best al heel nerveus voor morgen hoor, hoop dat alles goed is!
Neuh das niet echt groot idd. Mijn schoonzus is 1.85 ofzoiets en daar zag je ook bijna niks bij, de baby lag ook naar achteren, maar ik vond het toch jammer dat je zo weinig zag. Ik ben 1.70 ben benieuwd hoe het mij zal verlopen, 1 april eerste echo, nee geen grapje haha
ach ik probeer me er niet te druk over te maken hoor, als het kindje maar genoeg is gegroeid en alles is goed dan komt die buik vanzelf wel ik ben ook nog maar ongeveer 1 kilo aangekomen, want ben de eerste 16 wkn continu misselijk met overgeven geweest. ik voel babytje in ieder geval heel veel en duidelijk dat is ook al heel wat hé!
ach, het ligt ook niet aan je lengte, ik ben 1,72... ik zou zeggen niet bepaald de kleinste en ook ik heb behorlijk buik. en van te voren ook altijd een plat buikje gehad. een collega van me ook zwanger, maar 4 weken verder dan mij riep altijd dat ik echt huge was, mijn buik was net zo groot als die van haar. ik werd er een beetje frustie van en op een gegeven oment heb ik gezegd dat nix mis is met mij en dat zij miss wel eens een te kleine buik had.. zo, nu zij onzeker, beetje gemeen maar toch bevredigend...
Nou meiden ik ben jarloers....kan niet wachten tot je het gaat zien...kan niet wachten om lekker te showen met mijn buik!
Lachen zeg! Ik ben van mijzelf al dik(mt50) en was bij mijn eerste bang dat ze het niet zouden zien (ik was toen 10 kilo lichter dan nu). k had me toch een skippybal! Ik zal nu wel helemala tonnetjerond worden,en misschien duurd het wat langer voordat hij helemaal rond is... Ik kreeg ook van die opmerkingen en zei dan,..ik was al rond van mijzelf hoor ,en nu samen met de kleine of een beetje van mijzelf en een beetje van de baby was ik eindelijk trots op een dikke buik,droeg strakke kleren dat ik NOOIT doe,denken zedat je al bijna moet bevallen terwijl je net op de helft bent. neus omhoog en genieten! kan nu al niet wachten op een zichtbare buik
ik krijg nu al te horen dat je het wel kan zien Maar dat vind ik helemaal niet erg, ik weet ook wel dat het mijn baarmoeder nog niet kan zijn, maar waarschijnlijk maken mijn darmen wel erg veel ruimte, sinds een week kan ik echt mijn eigen broeken niet meer aan, maar heb nog wel wat ruimte over in een positie broek, maar dat groeit vanzelf vol..
Hi bij mij werd het ook gezegt hoor....ohhh je ziet het al wel goed. Dat wasd na 13c weken. En bij 15 weken 'wauw" wat een buik al....? Ik vond het wel meevallen, maar vriendinnen zeiden dat, waarbij je nog niks zag toen ze 25 weken waren. Omdat het schrielige kippetjes zijn, herkennen jullie dat ook? En ik ben echt niet dik, want ben 1.67 en weeg normaal 55kg. Nu na 4 maanden 59..... Ze laten je zo gevoel krijgen alsof je vreselijk dik bent, terwijl dat echt wel meevalt Ik heb er het schijt aan het geniet alleen maar van die groeiende buik. Mn hubbie zei, dat ze gewoon jaloers zijn op mn buik. het liefst hadden ze het ook gehad! fijne zwangercshap
Ik ken het...ben stevig van mezelf maar desondanks had ik met 16 weken al een duidelijk zichtbare zwangere buik...Met 20 weken dachten mensen dat ik bijna moest bevallen! Vond het ook nooit leuk die opmerkingen. Het ergste vond ik een anesthesist toen ik 30 weken zwanger was. Ik moest een infuus kregen en hij moest me prikken (ben moeilijk te prikken). Kijkt ie zo naar mn buik en zegt: "Wat moet je krijgen? Weeënopwekkers zeker?" Ik zei toen dat ik pas 30w zwanger was, nou hij dacht dus dat ik OVER tijd was en moest bevallen...pfffff! Aan de andere kant, je hoort ook vaak mensen met een kleine buik klagen omdat niemand het ziet. Het is gewoon nooit goed
Ik ben nu 11 weken zwanger, ben 1.62 lang, niet superslank, gewoon maat 40 en je ziet nu behoorlijk dat ik zwanger ben. Vandaag vroeg iemand hoe ver ik was en toen ik zei 3 maanden, toen vielen ze haast van de stoel, met de opmerking, nou, dat beloof wat voor de komende tijd...tsja. Aan 1 kant ben ik supertrots natuurlijk, maar aan de andere kant, ik hoef ook weer niet te horen dat ik een olifant ga worden... Heb een collega en die is 6 weken verder en bij haar zie je nog bijna niks, het is gewoon bij iedereen anders joh, we moeten het nemen en accepteren zoals het is, nietwaar?!