Ik heb van de week aan een vriendin verteld dat ik weer zwanger ben. Haar reactie was gelijk dat het wel snel was. Ik zei zelf toen dat het ook sneller was dan verwacht. Maar nu vertelt zij tegen iedereen dat het een ongelukje was zeg maar. Ik baal daar van eigenlijk, want ik vind een kind nooit een ongelukje. Ik twijfel of ik hier iets van moet zeggen of gewoon van niks moet gebaren. Ze bedoelt het niet slecht, zij heeft mijn opmerking gewoon verkeerd begrepen.
ik zou haar wel even zeggen, dat jij het GEEN ongelukje vind en als iemand erover begint dat ook uitleggen.
En nu denk ik: al zou het een ongelukje zijn geweest, dan is het niet aan haar om dat aan de wereld te kennen te geven hoor! Ik zou wel even een babbeltje gaan maken met haar dat het niet de bedoeling is geweest om haar de indruk te geven dat het een ongelukje was, laat staan dat zij zich als boodschapper opwerpt... Flientje
Jeetje,sorry hoor maar zij heeft toch het recht niet niet om dit rond te bezuinen? Ik zou er wel iets van zeggen hoor,gewoon op een normale manier,van hoe kom je daar nu bij? Succes!
Zeker nog een keer met haar gaan praten. Ook al heeft ze het verkeerd begrepen (dan geef je haar het voordeel van de twijfel) dan nog hoort ze dit niet zo te vertellen.
Ik heb haar net gebeld en ze had het niet zo gezegd zei ze. Ze zal dat nu in ieder geval niet meer zeggen. Voor de rest is het gewoon een goede vriendin van me hoor, dus verder geen ruzie ofzo.
Gelukkig is het misverstand uit de wereld nu. Inderdaad niet tactisch van je vriendin, maargoed, ze bedoelde het niet kwaad.
Ik vind het erg raar dat zij dit verteld. Ook al zou dat zo zijn, dan nog hoeft zij dat niet vertellen. Ik had wel even een gesprekje met haar gevoerd....