Je schrijft perfect Nederlands! Ik merk er helemaal niets aan! En al zou het wel zo zijn, dan geeft dat toch niks? En opmerkingen maken over iemands kleding? Wat een onaardig mens zeg!
Waarom hoor ik Flop nou weer zeggen; Het is een Bing-ding? Ontopic; niets van aantrekken hoor. Ik merk er iig ook niks van.
Ik heb ook een vriendin uit Duitsland en ja dat hoor je (duh) maar echt nog nooit in mij opgekomen om daar iets van te zeggen. Lekker belangrijk. Als ik naar een ander land ga hoor je ook dat ik daar niet vandaan kom. En jouw kinderen spreken later vloeiend twee talen Ze is waarschijnlijk gewoon jaloers. En tja die kleding, Nederlanders staan er in de wereld ook niet om bekend dat ze er het modieust uitzien hoor. Lekker laten kletsen een echte vriendin zou nooit zoiets zeggen.
Noujaaaaaaa zeg wie denkt ze wel niet dat ze is? Echt: niks van aantrekken hoor! Snap dat dat lastig is, maar deze dame heeft geen enkel recht om zich zo met jou te bemoeien! En Duits mode inzicht? Is dat nieuw? Heeft ze weleens een doorsnee Nederlandse vrouw bekeken?
Die is niet goed hoor! Enne, je grammatica is vast beter dan mijne. (En ik ben gewoon Nederlands) Niets van aantrekken!
Nederlanders wel dan... Nee, ik heb nooit iets gemerkt! Ik zie wel eens heel erg belabberde posts voorbijkomen hier op ZP (qua spelling), volgens mij zijn dat "gewoon" Nederlanders. Wat een stom mens zeg. Bah.
Wat onaardig van deze vrouw om te zeggen. Ik hoop dat je je realiseert dat dit veel over haar zelfvertrouwen zegt en helemaal niets over jou ♡ Daarnaast vind ik dat je vrijwel foutloos Nederlands schrijft én dat je lekker zelf moet weten welke kleding je draagt.
Nou ja! Gaan laten hoor! Ze is het niet waard om je rot over te voelen. Zegt niks over jou en alles over haar. Wat een vreselijk mens zeg!
En wat zij zei was zeker een voorbeeld van Hollandse ‘eerlijkheid’ (of is het onbeschoftheid?)…? Had ze beter voor zich kunnen houden… Nee, ik lees niet dat je Duits bent (en wat dan nog?). En lekker boeiend wat je draagt… Beter een goed innerlijk en respect voor je medemens, zou ik zeggen!
Of ze is gewoon jaloers op je mode-inzicht. Ik heb een Duitse achterbuurvrouw die een beter mode-inzicht heeft dan sommige mensen die niet uit Duitsland komen. Maar al kwam ze uit Verweggistan of ook al kleedde ze zich niet zo goed, ik zou het niet in m'n hoofd halen om zoiets aan te halen! Wat een super onaardige reactie zeg van die vrouw! En nee ik kan uit deze post totaal niet merken dat je duits bent (je spelling is (iig. in deze post) zelfs beter dan bij sommigen die al hun hele leven in NL wonen).
Dat is volgens mij echt niet juist wat je schrijft. Wel is bekend dat kinderen die tweetalig worden opgevoed soms later beginnen met praten. https://educatie-en-school.infonu.nl/taal/46892-twee-of-meertaligheid-bij-kinderen-en-volwassenen.html
Ik voel me nu fijner, dank jullie! Ze is niet jaloers, zij is een knappe dame en heeft goed werk en een erg mooi huis. Ik heb geen mooi huis, gemiddeld werk en ben niet knap. Ik denk dat het onhandigheid was van haar
Wat een bitch! En al zou je grammaticale fouten maken en je slecht kleden, wat dan nog?! Altijd nog beter dan geen fatsoen hebben!
Het was gewoon gemeen. Dan kan ze nog zo'n mooi huis en goede baan hebben, een leuk karakter kan je niet kopen.
Maar dat zij ( in jouw ogen) knap, goed werk en een mooi huis heeft betekend niet dat ze niet jaloers is. Vaak doen mensen dit omdat ze zich onzeker / jaloers zijn op die ander dat ze je , door gemene opmerkingen, onderuit proberen te halen zodat zij zich weer beter/mooier/ of wat dan ook voelen.
Een mooi huis en een mooi uiterlijk verbergt nooit een kutkarakter. En dat bewijst dit mokkel maar weer.