commentaar op namen door familie

Discussie in 'Babynamen' gestart door Yelice, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Blijf bij de naam die jullie in eerste instantie wilden!

Mensen die zo reageren (ja zelfs al zijn het je moeder en je zus) die verdienen het niet dat je verder gaat zoeken! Misschien houd je daar wel altijd spijt van...

Ik "ken" je via een ander forum dus ik ken de namen van je kindjes en dat zijn allebei prachtige namen dus de derde zal ook wel niet zo verschrikkelijk zijn denk ik dan!

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik vind ook dat jullie bij de naam moeten blijven die jullie in eerste instantie wilde geven. Laat je niet gek maken door de ondoordachte reactie van je moeder en zus hoor, wat ontzettend lomp van ze zeg!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Wat een onbeschofte reactie. Als ze het niets zou vinden, had ze dat toch ook op een andere manier kunnen zeggen of gewoon niets.
    Gewoon de naam houden inderdaad die jullie in gedachten hadden, het is jullie kind. Misschien had je zelf ook wel een andere naam gewild, maar dat is zeker nooit bij je moeder opgekomen?

4. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad een onbeschofte reactie. Ik zou niet op zoek gaan naar een alternatief. Lekker gaan voor je eigen ideeën, ze moeten er maar aan wennen. Sterkte meid het is een vervelende situatie!

5. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het helemaal niet stom dat je het vooraf hebt gezegd: mensen horen daar gewoon niet zo op te reageren.. En al helemaal je moeder en zus niet. Ik zou woest zijn en gelijk weg gegaan zijn. Wat denken ze wel niet!!??
    Wat ontzettend naar voor jou!

Meis, laat je absoluut niet gek maken. Ze wennen er zeker weten aan. En misschien kun je ze nog zeggen dat je hun reactie absoluut niet waardeert en je rot voelt en dat ze vervolgens niet meer op de hoogte gesteld worden van dat soort dingen.
    En gewoon de naam nemen die jullie helemaal leuk vinden en al gekozen hebben. Er zijn altijd mensen die het niet mooi vinden.

Mijn ouders moesten ook erg wennen, maar ook omdat ze het niet verwacht hadden. Ze hebben dat niet gezegd toen, maar toen ik het maanden later eens vroeg, gaf mijn moeder dat aan.

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties!

Wij houden het gewoon bij de naam die we hadden :D mijn man heeft echt zoiets waar bemoeien ze zich mee en waarom trek ik het me zo aan.
    Hij heeft gelijk maar ja je wilt niet horen dat de naam van je as kindje niet mooi is ! je wilt leuke reacties horen.

Daro jeetje nu ben ik nieuwsgierig er gaat bij mij geen lampje branden :D

Jusi ik zal je een pm sturen met de namen van mijn 2 kindjes

Deel Deze Pagina