positiekleding+jas zie album Jas is de rits halvewege kapot.hij kan nog wel dicht. de jas is nog bijna nieuw, rond de 30 weken gekocht en met 36 weken bevallen, de eerste keer na buiten wou ik hem in de draagdoek hebben,jas eroverheen dichtdoen en toen knapte het, de jas was nieuw 79,95 Jongenskleertjes zie www.picturetrail.com/mejojone puckababy mini( 3-6 mnd) is nog helemaal nieuw.(wel uit de verpakking deze is weggegooit, maar we hadden de verkeerde voor dochterlief gehaald we moesten de piep hebben, dus hebben we een woombie gekocht ipv puckababy met het idee de puckababy na 3 maand te gebruiken, maar ze draait dus we durven haar er niet in tedoen, hij is dus nog nieuw. hij is roze geblokt, heb hier nog geen foto's van, mocht jefoto's willen even pb-tje doen.
ik heb er zo geen foto van.... (dit is niet mijn link maar deze hebben wij, ) hij is nog niet 1 keer gedragen Marktplaats.nl > te koop : Bakerzak roze ruitje ! Puckababy maxi - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten