Iedereen roept nu ik een meisje krijg: Hoera alles roze!! maar ik ben eigenlijk niet zo van het roze, ik dacht ik kies voor grijs en mintgroen. Maar nu kijk ik toch steeds naar roze dingetjes en vind ik het eigenlijk best leuk. Wat doen jullie roze of geen roze?
Toen ik zwanger was van mijn zoon was ik blij, ben niet zo van roze en tuttige dingen. Nu ben ik zwanger van een meid en bijna alles wat in de kast hangt is roze en wit (ook tuttige dingen). Maar vind alles roze een beetje té.
Wij hebben een beetje roze, ze heeft ook allerlei kleren/spullen in andere kleuren. Kamertje is ook niet roze.
Wij hebben de kamer qua verf zeegroen met grijs en gaan met zacht roze details werken. Qua kleding kom je al snel uit op roze, maar ik probeer ook wel andere dingen te kopen. Wel ben ik iemand die wil dat het wel meisje uitstraalt
Een beetje roze kan altijd vind ik! Maar het kan gauw tè worden inderdaad. Manlief en ik zijn er nog niet uit wat de kleuren dan wel gaan worden, maar goed we hebben nog wel ff!
Onze oudste dochter heeft helemaal geen roze in haar kamer. Was nog best lastig om leuke dingetjes te vinden. Sommige mensen zeiden ook toen ze onze kamer zagen 'huh, jullie krijgen toch een meisje?'. Mensen gaan toch blijkbaar automatisch uit van roze bij een meisje. We zijn nu bezig met het kamertje van onze dochter en daar komt wel roze in. Maar meer een beetje zalmroze. Verder mint en wat zwart/witte details om alles wat stoerder te maken.
Wij verwachten ook een meisje maar ben absoluut niet van het roze. Kamer is gewoon wit met wat rood en grijs kleur accenten. Wat kleding betreft koop ik zelf eigenlijk niks waar roze inzit of het moet echt minimaal zijn. Kijk meer bij de unisex kleding vind ik meestal veel leuker dan het echte meisje meisje. Nu heeft mijn moeder wel al verschillende roze dingen gehaald dus helemaal geen roze lukt niet al haal ik het niet zelf
Ik zou kopen wat ik leuk vind en echt niet kijken naar of het wel of niet roze is. De ene keer is dat misschien een blauw jurkje en de andere keer toch een roze. Dus ik heb gestemd voor "een beetje roze".
Als je die kleuren voor de kamer mooi vindt zou ik het niet veranderen. Hier en daar komen waarschijnlijk toch wel wat roze dingetjes te staan. Qua kleding, tja, ik denk dat je genoeg roze kleertjes krijgt, dus misschien kun je dit een beetje in balans brengen door zelf geen roze te kopen. Ik weet niet of wij een jongen of een meisje krijgen, maar dit is wat ik zou doen als ik een meisje krijg.
Onze babykamer is gewoon neutraal met roze accessoires zodat het niet te overdreven word.. Ik persoonlijk vind het zelf altijd zo druk en verschrikkelijk om een knalroze muur te doen
Ik vind roze niks en probeer het zo lang mogelijk te vermijden. Maar zowel zoonlief als dochterlief hebben een roze fase (gehad). En voor de baby straks is het best een uitdaging om leuke kleding te vinden in een andere kleur dan roze. Ik doe mijn best en heb gestemd op geen roze.
Kamertje grijs met wat roze accenten. Veel basis dingen grijs (inclusief de muren) dus ook nog te gebruiken bij een evt 2e. Verder wat betreft kleding wel veel roze, rokjes etc maar zeker ook heel wat stoere kleding.
Wij hebben de babykamer knalroze. Mintgroen of neutraal vind ik juist enorm afgezaagd. Ook veel spulletjes heb ik "meisjes-achtig", vind ik erg leuk.
tsjaaa , je hebt roze en roze he ) Ik heb een bloedhekel aan dat zoete roze ( wat overal gebruikt wordt om jongen of meisje duidelijk te maken zo zacht roze en blauw , dat roze ) MIjn dochter had ook wel roze maar kleertjes waren en zijn veelal hard roze , fuchsia enzo ,
Wij krijgen een meisje en ja dat is overal aan te zien..ik houd van roze en lekker tuttige spullen. Al heb ik ook paar dingetjes donker blauw. Maar t meeste is roze/wit
Ik heb echt totaaaaaaal niks met roze. Of met kantjes, randjes en friebeltjes, de meeste meisjeskleertjes vind ik dan ook niks. Als het een meisje wordt, wordt het nog wel lastig, ik wil namelijk wel dat het een beetje duidelijk is dat het een meisje is en dus niet duidelijke jongenskleertjes aantrekken bij een meisje. Het kamertje wil ik sowieso neutraal houden. Waarschijnlijk grijs met wit, is mooi rustig.
Ja denk gewoon goede balans in vinden, maar qua kleding is wel heeeeel veel roze voor meisjes. En stel dat t baby'tje weinig haar heeft dan zie je haast niet dat t geen jongetje is dus dan is roze soms wel handig misschien Leuk jullie reacties te lezen!!!
Een beetje roze Ons kamertje is wit met mintgroen en een paar pastel roze accessoires. Wat kleding betreft kom je al gauw uit bij roze.. Dus haar kledingkast hangt nu al vol met 60% roze denk ik..
Ik houd ook niet van zacht roze. Kamertje is wit, mint, lichtgrijs en paars/lila. Kleertjes hebben soms wel roze accenten, maar vooral vrolijke kleurtjes. Zo is koraal rood/donker zalm ook erg in op t moment en dàt vind ik weer wel een mooie roze-tint. Fuchsia en neon/knal roze vind ik ook wel te doen. Het gaat bij kleding ook om de combinatie, licht roze met strikjes, roesjes en glittertjes krijgt ze ècht niet aan