Help! Ik ben helemaal weg van dit boxpakje van Z8, maar kan het nérgens op internet vinden, het komt uit de vorige collectie. Is er iemand die dit toevallig liggen heeft (in goede staat) en jullie meisje is er uit gegroeid? Dan hoor ik het heel graag!
Toevallig heb ik dit pakje in maat 56 thuis. Mijn dochter heeft hem maar 1 keer aangehad. Te lang in de kast laten liggen omdat ik dacht dat ie niet zou passen en toen ik hem wel een keertje aandeed was ie eigenlijk alweer te klein. Met een week of 3/4 weten wij of we een jongetje of een meisje krijgen. Als wij nu een zoontje krijgen dan wil ik hem wel verkopen. Ik neem dan wel even contact met je op. Mocht je hem ergens anders kunnen krijgen gewoon doen hoor!
Oooh super zeg!! Ik hoop dat het een jongen is, hahaha Nee hoor, grapje. Als het maar gezond is. Bedankt om te laten weten, ik hoor het wel Moesten er andere mensen dit pakje nog hebben, nog steeds welkom hoor
Nee jammer, het pakje was al weg!!! Toch bedankt voor de tip! Dus ....... moest er nog iemand het pakje hebben of iemand weten wie het heeft, laat maar weten!!