Weet niet zo goed waar het moet, dus dan maar hier Maar wat is nou een leuk zwangerschapsdagboek? Ik had bij zoon het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Vond dat een leuke opzet, elke week iets schrijven en verschillende vragen. Maar wil nu graag iets anders. Liefst eentje uit een serie waar ook een kraambezoekboek en eerste jaar boek van is. Mag best iets stoerder & minder ‘zoetsappig’ dan Pauline Oud, liever dus geen Nijntje oid Maar ook niet elke week dezelfde vragen, zoals ik bij een (verder wel gave) zwart-wit versie zag. Wie heeft dé tip? Met linkje?
Ja ik ben ook op zoek ! Bij m'n dochter had ik ze van de HEMA. Zwangerschap kraambezoek en eerste jaar . Weet alleen niet of ze ze nu nog hebben. Want ik ben op zoek naar een andere
Ik heb voor beide kinderen de reeks van Uitgeverij Snor: negenmaanden plakboek, eerste jaar en nu het kinderjarenplakboek (tm 12 jaar). Er was toen volgens mij geen kraambezoekboek van, misschien nu wel.
Die heb ik volgens mij wel eens gezien bij een vriendin ja! Was dat eerste jaar niet met dat je elke week moest schrijven? Is dat echt nog haalbaar met een tweede? En zijn dat verschillende vragen of steeds elke week dezelfde? Vind ze er nl wel leuk uitzien!
Ik moest direct aan koetjes en kaartjes denken. http://www.koetjesenkaartjes.nl/product-categorie/stationery/invulboeken/
Oh die zijn idd leuk! Ken je ze? Zijn idd de vragen van week tot week anders of elke week dezelfde? Zie dat er wel specifieke vragen over bevalling ed tussen staan maar verder?
Aande afbeeldingen te zien zijn ze iedere week anders. iig van het zwanger boek. Ik dacht dat alle je pagina`s kon zien? Of is dat alleen bij heg zwanger boek zo? Ik ken ze alleen van de site. Ik ben ook nog op zoek naar een leuke.
Het is inderdaad per week en ik vond het met een tweede prima te doen. Het is wel meer een plakboek/dagboek idee (met verschillende vragen/opdrachten, niet meer dan 1 a 2 per week) dan een echt invulboek, heel anders dan bv de boeken van Pauline Oud. Maar ik schreef en plakte elke week de bladzijdes vol, er gebeurde genoeg