ze hebben er zon leuke kleren en schoentjes en alles maar ze praten daar over size 11 , 12 , 13. heeft iemand hier toevallig eerder besteld? en wat raden jullie aan? hij of zij word in November geboren. bedankt!
Het lijkt een beetje op dh gate. Zie alleen dat je niet met PayPal kunt betalen, jammer. Hier op deze site kun je een lijstje vinden met de maten. Winkelen in Amerika - Omrekenen maten
ik heb er regelmatig besteld maar ben ermee gestopt 9 van de 10 keer ziet het er op de foto prachtig uit en in het echt wil je het je kind echt niet aan doen. Daarbij moest ik soms wel 5! weken wachten op een jurkje o.i.d volgens mij kun je inderdaad niet met paypal betalen ik betaalde altijd met creditcard.
Oh het ging mij om 2 paar sokschoentjes. Maar ze hebben maat 11,12,13 dat staat voor cm. Maar welke maat kan ik het beste kiezen. Hij of zij word in november geboren.. De kleinste ? Maar twijfel aangezien het een Chinese maat is. Had zelf keer een blazer in L besteld deze viel als een s.
Ja klopt inderdaad maar die van ons word pas in november geboren. Jij enig idee welke maat ik dan het beste kan pakken?
Ik zou echt wachten met sokjes en slofjes ed.... ik had veel sokje gekregen en gelukkig maar een paar gekocht maar onze zoon had reuze voeten voor een pasgeborene! Veel of bijna alles paste dus niet
Maar het is een Chinese verkoper komt het beetje overeen met Nederlandse maten dan? Passen die kleinste maat zeker met 0-6?