Ik heb een commode met een grote lade in het midden en 2 kleintjes aan de zijkant, en onderin 2 deuren. In de grote la zitten rompertjes (heel veel, alle maten), links in het kleine laatje zitten sokjes, slofjes en een mutsje, rechts liggen hydrofiele washandjes. In de deuren onderin liggen links waskussenhoezen en helemaal onderin nog niets. Rechts liggen daar de hydrofiele luiers. Ik heb dan nog een grote kast met 2 deuren en 3 planken. Onderin ligt de wandelwageninzet van de kinderwagen (nog) en zo'n zwangerschapskussen (worm). Daarboven ligt de kinderwagendeken, oude (tweedehands) dekbedovertrekken en onderzeiltjes/moltons. Daarboven liggen matrashoezen, een ledikantdeken en nog een nieuwe dekbedovertrek. Bovenin liggen alle kleertjes, alhoewel dat niet zo heel veel is, en een badjasje wat we hebben gekregen. Bovenop de commode staat bij ons nog een mandje met alle verzorgingsspulletjes tot nu toe. Ik ben wel van plan om nog wat kleinere bakjes/frutseltjes aan te schaffen om de echt kleine dingen in te bewaren, zoals nagelschaartje enzo.
In de kast liggen alle groter maatjes kleding, beddengoed, extra bokskleed, dekentjes, voorraad luierdoekjes, schoentjes, mutsjes/hoedjes en extra voorraad verzorgingsproducten. In de commode heb ik rompers, kleding in de maat die zij nu draagt, luiers (een pak op stapeltjes), hydrofiele luiers/washandjes, badcape(n), spuugdoekjes. Op de commode verzorginsproducten. zo heb ik alles wat ik nodig heb bij de hand op de commode!