Commode met laden of kasten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vriendinnetje87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb een commode met 3 laadjes en 2 deurtjes, maar ik kan zowel de laatjes als de deurtjes openen en met 1 hand mn dochter tegenhouden op de commode.

Voor de luiers vind ik een laatje makkelijker, maar verder wordt het wel heel snel een zootje in de andere laatjes ;)

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Heb gewoon een ladekast van de ikea gekocht. Scheelde nogal wat met de prijzen van kommodes. Nu was ik 129 euro kwijt en anders was het wel wat meer geweest (nieuw dan want 2e hands is vaak nog goedkoper). Maar moet zeggen dat de kast die er staat dus kastjes heeft en die 4 onderin kan ik niet heel gemakkelijk in komen en moet ik toch wel erg door mijn knieeen en dat doe ik ook niet graag als mijn kind op de kommode ligt. Nou heb je vaak toch de spullen die je het meest gebruikt bovenin liggen neem ik aan maar je weet maar nooit.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb 1 lade en 2 kastjes.
    In de lade liggen de pampers en rompers en wat ik niet vaak nodig heb (zoals lakentjes, slaapzakjes) liggen achterin het kastje en de hydro-doeken, pyama's, badcape's, verzorgingsspulletjes liggen voorin de kast.
    Als ik dan toch iets achterin de kast moet hebben kan ik mijn dochtertje gewoon tegenhoud als ze op het aankleedkussen ligt. ;)

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik heb een commode met 3 grote ruime laden...erg handig!
    In de bovenste heb ik de luiers en luierdoekjes liggen.
    In de middelste pyjamaatjes en de hydrofiel luiers voor afdrogen en in de onderste het extra beddengoed en zeiltjes etc ;)

Babykamer nostalgica babykamer happy baby

Ik heb het onderste deel van de grote kast....zijn 2 delen, en ook commode dus :D

Deel Deze Pagina