Binnenkort gaan we een babykamer kopen. Ik heb weleens gelezen dat het heel handig is dat het commode lades heeft. Nu is mijn vraag is dit zo? Is het handig dat je commode lades heeft of maakt dit niet zoveel uit? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wij hebben een commode met 1 lade en daaronder 2 deurtjes. Hier hebben wij bewust voo gekozen omdat het ons makkelijk leek. En idd ben er heel blij mee. Je kunt je kleine dingetjes in de la doen die je met verschonen/wassen nodig hebt en die kun je dan pakken zonder dat je hoeft te bukken en je kindje niet meer ziet. Gewoon even in de winkel voor een commode gaan staan en uitproberen zeg maar. Maar ik ben er wel heel blij mee. Sokjes, thermometer, kleine smeersels, hydrofielen ligt er allemaal in bij ons.
ik heb voor de 2e keer gekozen voor een comode met lades (3 stuks) ik vind laden prettiger dan gewoon kastdeurtjes. een lade kun je vol leggen, je trekt de la open en je hebt een totaal overzicht van wat je in je la hebt zitten. bij een gewone kast moet je al bukken om dingen achterin te zoeken of je hebt achterin niets liggen! mijn zus heeft het opgelost om er manden in te zetten. maar voor mij dus echt laden!!!
ik heb 1 lade en daar onder 2 planken met deurtjes... maar ik zou hem zo inruilen voor een commode met 3 lades!!!
ik heb geen lades...heb zegmaar 1 plank die afgesloten is met 4 deurtjes...heb sokjes en luiers in mandjes...werkt prima..uit eindelijk krijg je overal je handigheid in...en ik weet niet beter dan zonder la...dus ja
ik heb een commode met 2 kleine laatjes en 2 grote lades. Er handig vind ik deze commode. Onderste grote la heb ik spullen die nog te groot zijn en dingen die ik weinig gebruik. de andere grote la ligt het beddengoed en aankleedkussen hoezen. De linkse bovenste kleine la liggen spuugdoekjes en de rechtse kleine la rompers en sokken.
Ik heb een commode met 3 grote laden en vind het ideaal. In de bovenste lade liggen de luiers, verzorgingsproducten, hydrofiele luiers e.d. In de tweede lade rompers, slabben, spuugdoekjes, slaapzakken e.d. en in de 3e lade schoon beddengoed en voorraad verzorgingsproducten. Kleertjes enzo hangen/liggen in de kledingkast.
Op beide kamers staan en komt een commode met 3 lades....ik zou ze echt enorm missen als ik ze niet had. De commode is er ook bewust op uitgekozen.
Ik heb een flinke commode met 4 grote lades, vind 'm ideaal. Door delades heb je goed overzicht op wat erin ligt, en het is handig om even dingen te pakken terwijl je kindje op de commode ligt. Spullen die er bij ons in liggen zijn o.a. rompers, slabbers, hydrofielen, spuugdoekjes, verzorgingsprodukten, luierzakjes en luiers, onderin schone slaapzakken.
Hier 3 lades en ik zou niet anders willen hoor! Ideaal, luiers en rompertjes liggen zo voor het pakken, wel zo makkelijk. Zonder lades zou ik ook wel veel opbergruimte missen hoor.
Ook hier lades en ik ben er ergg blij mee om de eerder genoemde redenen: makkelijk pakken en overzicht. In de la staan van die Ikea-sokkenbakjes. Daardoor blijft het netjes.
Guusje, ik heb een met 2 lades, ik gebruik hem bijvoorbeeld voor de thermometer in te doen, de rompers en zalfjes. Alles binnen handbereik, ideaal. Ik zou geen commode willen zonder lade(s)
ík heb een commode met 2 lades, en dan 2 deurtjes met een plank. Het liefst had ik er nog 1 lade bijgehad.
Ik denk dat sowieso één lade wel handig is. Ik heb er de eeste dingen als luiers, verschonings/wasproducten en rompers in liggen. Maar volgens mij is het ook wel persoonlijk en maar net wat je gewend bent.
Twee grote lades en twee kleintjes. Net zoals Tupp heb ik er ook ikea-sokkenbakjes instaan met allerei handige troep, zoals spuugdoekjes, verzorgingsproducten etc. Ontzettend makkelijk! Al had ik er vantevoren helemaal niet over nagedacht .
Ik heb een commode met 3 lade's. Ik twijfelde eerst of dat wel handig zou zijn, als ik bij de buren oppas heeft ze 1 lade en een plank eronder. Maar de lade's vind ik tot nu toe ideaal; bovenin heb ik luiers, zalfjes, billendoekjes enzo liggen. In de 2e lade liggen rompertjes, sokjes, spuugdoekjes en hydrofiels. In de 3e lade liggen katoenen luiers die ik straks na de eerste weken ga gebruiken, en dan kan het beddengoed de kast uit en in de commode want dan is de lade met wegwerp luiers leeg. In de kast liggen vervolgens de kleertjes, mutsjes, slofjes, dekentjes en de "voorraad" met bv zwitsal, flesjes etc.
Wij hebben een commode met 3 lades. Bovenste lade is in drie vakken verdeeld. Middelste is in twee vakken verdeeld en de onderste is een grote lade. Ik ben er erg blij mee. Het is erg overzichtelijk. Ik kan dekens in kwijt maar ook sokken door de handige verdeling. Dit is hem