Commode met of zonder la kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wortel, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wauw wat een mooie, waar komt die vandaan en wat is de prijs ervan?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wij hebben 4 lades van boven naar beneden in het midden en aan beide zijkanten een kastje met deurtjes.
    Ik vind die lades ook erg fijn. De bovenste lade gebruikte ik altijd voor de luiers en luierdoekjes zodat ik er makkelijk bij kon tijdens het verschonen.

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik zou er niet aan moeten denken geen lades te hebben in mijn commode. Fijn overzichtelijk, in elke la iets anders (broekjes, rompers, truitjes, sokken enz) Er zit ook een deurtje in, maar ik merk dat ik daar een troepje achter maak, haha. Alle kleren die ik krijg en nog te groot zijn zitten daar in gepropt en trek ik er af en toe uit om te kijken of iets al past en in een lade gestopt kan worden. Ik zou dus echt voor lades gaan!

4. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik heb hem van de babydump. De commode+ ledikant+ kast waren €1099,-
    Het is de Optima van interbaby. Echt super ruim. Je kan er heel veel in kwijt.

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Bij kastjes moet je altijd bukken om dingen vanachteraan te pakken een voordeel van een la is dat het overzichtelijker is omdat je de la in een keer ziet, wij hebben gekozen voor een comode met 3 lades. zie foto's in fotoalbum :)

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wij hebben een commode met 3 grote lades over de breedte, en 3 kleine laatjes bovenin ideaal! wil echt niet zonder lades meer...

Kleding en sokken liggen in de kleding kast (sokkenmand) en de rest ligt in de commode...inclusief speelgoed en beddengoed!

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik heb in de commode alleen maar lades. echt ideaal. Hoef ik tenminste niet op de knien voor de kast om de spullen er achteruit t ehalen. ik ben zelf vrij lang (185)dus dan is lades ideaal

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    om zoveel mogelijk ruimte te benutten in de kamer zou ik iets met lades nemen!

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik zat ook te twijfelen, lades leken me heel handig, want je ziet in 1 oogopslag wat er in zit. Maar ik vond het wel lastig dat ik de lade niet ver genoeg open kreeg als ik er voor stond. Je moet dan echt opzij stappen. We hebben dus uiteindelijk gekozen voor een kommode met 4 lades, 2 links en 2 rechts. Zie foto hieronder

Bekijk bijlage 105217

10. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij hebben er ook een met vier lades die even groot zijn, twee boven, twee onder. Ideaal! Een voor de luiers, een voor de hydrofielluiers, en de onderste zijn voor de spuugdoekjes, badcapes, slaapzakjes etc. En dan heb ik nog een lade over eigenlijk...

11. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
  12. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 8 lades

Ook hier de grote Hemnes van Ikea. Hij bevalt super goed!
    Wat ik buiten de vele laatjes ook lekker vind is dat het werkblad zo groot is. Naast het aankleedkussen heb je veel ruimte om nog dingen kwijt te kunnen zonder dat je kleintje er met zijn / haar grijpgrage vingertjes bij kan.

Ik vind 'm super!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Onze commode heeft 3 laadjes onder elkaar aan 1 kant en aan de andere kant een deurtje met een plank. Vind dit wel een prima combinatie.

14. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hier ook een commode met 3 grote laden. Zelf heb ik mandjes van de Hema in de bovenste la gezet om het wat orderlijker te maken. In de bovenste la heb ik een stapeltje luiers, rompertjes, hydrofiele doeken, washandjes, sokken, pyjamaatjes.
    In de 2e la heb ik een voorraad billendoekjes en andere voorraad-dingen of rommeltjes.
    In de onderste la heb ik pakken luiers liggen.

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wij hadden bij de babykamer 3 kleine lades aan de ene kant en aan de andere kant een kastdeurtje

De lades waren prima, maar vond het kastje ernaast eigenlijk maar niets, kon nergens bij en alles moest op en achter elkaar

Nu hebben we een commode met 3 grote lades, en ben er super blij mee!
    Alles is overzichtelijk en netjes naast elkaar, zou niets anders meer willen

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Onwijs bedankt voor al jullie fijne reacties!
    Inmiddels zijn we er helemaal over uit; het wordt een commode met in ieder geval 1 lade.
    We hebben een kamertje op het oog met een commode met 3 stevige lades!

De lade met vakverdeling die hier geshowd werd lijkt me helemaal handig. Ik denk dat ik mijn eigen vakverdeling ga maken met mandjes.

Nogmaals; bedankt!!!

17. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier de Hemnes van de Ikea. Ideaal. Veel opbergruimte, lekker overzichtelijk. Zou geen commode met deurtjes willen, vind dit veel handiger. Voor ons lekker hoog, ik ben niet klein en manlief is 2 meter. En door het grote oppervlak inderdaad veel ruimte om spulletjes neer te leggen. Heeft zijn nut al bewezen want meneer werd op dag 8 gewogen en vond het nodig te bewijzen dat jongetjes met een boogje kunnen plassen. Normaal zou het precies op de schone kleertjes geland zijn, maar door de grote commode was alles nog droog.:D

Deel Deze Pagina