Hallo Allemaal, Ik wil graag luierzakjes aanschaffen, en ik zag ze bij de wibra en de action. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Heb ik er wat aan? Of kan ik beter een duurdere versie kopen? Alvast bedankt!
Wij gebruiken die van de wibra op mijn werk (kdv). Werken prima! Ik zou het gewoon eens proberen, kijken wat bevalt.
Hier die van de action, bevallen erg goed. Hema en Etos vonden wij minder: gingen minder makkelijk 'open' (plastic bleef te veel aan elkaar plakken). Maar ach, dat soort dingen ervaar je vanzelf. Gewoon uitproberen!
die van de wibra zijn prima, heb meestal gewone pedaalemmerzakken en gooi ze met poepluier meteen weg in de kliko.
wij gebruiken ze van de hema, werkt goed.. zo'n speciale luier emmer gehaaldm hoe verzinnen ze het , wat een uitvinding ! luiertje erin , ff draaien en voila poeplucht vrij
Ze hebben ze ook bij het kruidvat. Scheelt ongeveer 50 cent met de etos meen ik en het zijn dezelfde zakjes. Ik vind het heel fijn maar bij erge poepluiers komt de lucht er gewoon doorheen. Wij hebben ook een tijdje een luieremmer gehad maar die gaan op een gegeven moment ook stinken.
Kruidvat! Gebruik ze als we op pad zijn. Soms vergeet ik ze thuis uit de tas te halen. Is helemaal niet erg, want het zakje geurt heerlijk! Thuis gooi ik de luiers verder gelijk in de kliko en gebruik ik geen zakjes.
Ik gebruik ze ook alleen onderweg zodat de luiertas niet stinkt en heb geloof ik die van de etos; werken prima!
ik heb ze van de action alleen al omdat ik ze zo lekker vind ruiken en ik vind ze ook fijn zeker want het maskeerd de poepluiers wel.
Bedankt voor alle reacties!! Ik denk dat ik idd gewoon zelf even moet gaan kijken welke ik lekker vind ruiken