Quinny zapp aanbieding?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lentes, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Graag wil ik de quinny zapp aanschaffen (ivm beperkte ruimte in auto lijkt mij deze toch het beste)

Waar of wanneer is daarvan een goede aanbieding?

2. Lentes

Lentes Niet meer actief

Wat is trouwens het werkelijke verschil tussen model 2010, 2011 en model 2012?

Vaak gaat het om de kleur maar zie 2 staan, beiden rocking black, verder geen idee alleen 2010, 2011 is goedkoper :)

3. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Meestal verandert er weinig behalve de kleur. En de buggy staat dan wel bv 2 jaar in een magazijn. Als je een goede aanbieding ziet zou ik er eentje uit 2011 kopen.

De quinny klapt wel lekker klein op, maar ik vond het een nadeel dat de buggy niet in slaapstand kan en dat je kindje als het wat ouder wordt minder goed op het voetensteuntje kan zitten. Het loopt ook in zo'n omgekeeerde driehoek en dan buggelen die beentjes er zo bij. (ik zie mijn neefje van 3 er ook echt niet meer in zitten) Dit waren voor mij dus redenen waarom ik hem niet gekocht heb.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zit ze er nog prima in. Vindt 'm niet heel super lopen maar met een Peugeot 107 heb je niet zoveel keus en moet er straks wel 2 kindjes in vervoeren. Baby gaat in draagdoek.
    Hier volgens mij een model van 2010 of 2011 gekocht, kleur was idd alleen anders. Hadden 'm voor 99 euro bij de Babydump.
    2ehands zitten ze rond de 80 euro, anders hadden we dat gedaan.

Deel Deze Pagina