Roze/wit geruit mandje?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Samantha1979, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samantha1979

Oct 4, 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje had een zilveren/wit babykamertje met sterren erin. Heel schattig, en ondertussen is er ook al roze in geintroduceerd. :cool:
    Maar nu wordt mijn meisje groter, en wil ik wat meer (zacht)roze erin.
    Ik heb een dekbedovertrekje laten maken in roze/wit geruit, en aankleedkussenhoes etc.
    Ik ga ook klemkapjes voor de kroonluchter en schilderijtjes maken in die stof.
    Nu zoek ik nog van die mandjes in roze/wit geruit. Iemand een idee? Ik ken ze alleen in effen?

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    misschien bij de xenos? daar hebben ze vaak manden met stof er in. of een lege mand kopen en dan een hoesje maken voor in de mand met de zelfde stog die je hebt gebruikt voor het aankleedkussen??

3. zwendel

zwendel Niet meer actief

misschien ff mandjes kopen en ook bekleden met hetzelfde geruitte stofje??

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Die zijn inderdaad niet zo makkelijk te vinden, ik heb ook al al eens gezocht!

Ik heb wel deze gevonden: Opbergmanden | Alleskitz, maar ze zijn wel vrij prijzig..

5. miepens

miepens Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    1,160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Handed by mandjes zijn erg leuk. Helaas ook duur. Ikzelf heb er een paar in het zicht staan. In de kasten heb ik gewoon witte mandjes van hema en wibra.

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Volgens mij heeft handed by er inderdaad eentje! Maar die zijn wel prijzig....

Wat je ook kunt doen is een wit mandje kopen bij de hema oid en daar dan zelf een roze lint doorheen 'vlechten', net zoals kinderen op de basisschool wel eens doen? Volgens mij heb je dan hetzelfde effect..

7. Samantha1979

Oct 4, 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor alle reacties!
    Die van alles kids zijn erg leuk, maar duur zeg! Handed by heb ik wel geruite gezien, maar dan niet de juiste kleuren.
    Ik ga denk ik 1 mand van alles kids bestellen dan. PFoe wat een uitgave eigenlijk zeg...

8. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Je kumt ook een goedkoop mandje van bijvoorbeel riet kopen en die dan zelf in een kleur spuiten. Ik heb een keer een kastje met rieten inzetlaatjes gepimd en toen dat gedaan.

9. Aafke

Aafke Lid

Mar 9, 2008
    25
    0
    1
  10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb een jaar of 2 geleden ze voor weinig bij kwantum of leen bakker gekocht

Share This Page