Mijn dochtertje had een zilveren/wit babykamertje met sterren erin. Heel schattig, en ondertussen is er ook al roze in geintroduceerd. Maar nu wordt mijn meisje groter, en wil ik wat meer (zacht)roze erin. Ik heb een dekbedovertrekje laten maken in roze/wit geruit, en aankleedkussenhoes etc. Ik ga ook klemkapjes voor de kroonluchter en schilderijtjes maken in die stof. Nu zoek ik nog van die mandjes in roze/wit geruit. Iemand een idee? Ik ken ze alleen in effen?
misschien bij de xenos? daar hebben ze vaak manden met stof er in. of een lege mand kopen en dan een hoesje maken voor in de mand met de zelfde stog die je hebt gebruikt voor het aankleedkussen??
Die zijn inderdaad niet zo makkelijk te vinden, ik heb ook al al eens gezocht! Ik heb wel deze gevonden: Opbergmanden | Alleskitz, maar ze zijn wel vrij prijzig..
Handed by mandjes zijn erg leuk. Helaas ook duur. Ikzelf heb er een paar in het zicht staan. In de kasten heb ik gewoon witte mandjes van hema en wibra.
Volgens mij heeft handed by er inderdaad eentje! Maar die zijn wel prijzig.... Wat je ook kunt doen is een wit mandje kopen bij de hema oid en daar dan zelf een roze lint doorheen 'vlechten', net zoals kinderen op de basisschool wel eens doen? Volgens mij heb je dan hetzelfde effect..
Thanks voor alle reacties! Die van alles kids zijn erg leuk, maar duur zeg! Handed by heb ik wel geruite gezien, maar dan niet de juiste kleuren. Ik ga denk ik 1 mand van alles kids bestellen dan. PFoe wat een uitgave eigenlijk zeg...
Je kumt ook een goedkoop mandje van bijvoorbeel riet kopen en die dan zelf in een kleur spuiten. Ik heb een keer een kastje met rieten inzetlaatjes gepimd en toen dat gedaan.
Ik heb vorige week bij Kwantum een rietenmandje gekocht met paarse ruitjes bekleding van binnen en net over de rand, was 6,99. MAND RECHTH + RUITST M BR/BEI bij Kwantum. Altijd voor de laagste prijs! Dit mandje lijkt er op, mijn mandje is wat lichter en dus met een paars ruitje Succes!