Iemand enig idee waar ik mooie (licht) roze gordijnen kan kopen?? Ikea, leenbakker, praxis, kwantum heb ik al gekeken..Het schiet echt niet op
Misschien dat je zelf handig bent of iemand anders. want op bv de markt heb je vaak ook hele mooie stoffen en kun je zelf een gordijn maken.
Bij Roobol hebben ze mooie gordijnen, wel wat duurder dan bijv. kwantum, maar ze hebben verschillende stoffen in verschillende prijsklasses. Ook al bij de Hema gekeken daar hebben ze vaak ook een mooie collectie gordijnstoffen? Succes!
Op de markt? Daar kun je soms ook hele leuke gordijnstoffen vinden. Of bij de Hema. Misschien hebben ze bij de V&D ook wel gordijnen.
De hema was ik nog niet geweest. Op de markt wel en daar was ik helaas ook niet geslaagd. De stoffen zyn of te dun of niet breed genoeg Als er nog andere tips zyn hoor ik ze graag
Ik heb bij de decokay gordijnen gehaald. Daar hadden ze best veel soorten. Het is alleen wel iets duurder.
Ik heb stof gekocht bij jan sikkes. Deze stof was ook niet zo dik, maar ik heb er verduisterende stof achter gedaan voor de stevigheid. Wel heb ik ze dus zelf gemaakt. Ik weet niet hoe handig je bent, maar ze hebben daar veel keus.
Bij de Hema kan je op de site heel handig de berekening maken, weet je meteen wat het kost. Laten maken is daar niet zo duur. Je moet wel even de kleur enzo checken in de winkel.
Hey, Ik ben idd by de Hema geslaagd! En ze hadden toevallig ook nog 20% korting, dus dat was mooi meegenomen. Alleen wegens de drukte kan het wel tot 4w duren tot de gordijnen er zyn. Maar goed, ik ben blij dat ik ze eindelijk heb gevonden!
via internet kan je ook leuke stoffen vinden maar ik weet niet zeker of ze ook roze gordijnen hebben. Een kijkje nemen kan natuurlijk geen kwaad. www.onlinestoffen.nl www.destoffenkraam.nl