Ik heb de volgende spullen in de aanbieding: Roze Koelstra Buggy : 7,50 euro Marktplaats.nl > roze buggy Koelstra - Kinderen en Baby's - Buggy's Duowagen X-Adventure : 25 euro Marktplaats.nl > X-Adventure duowagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Babynestje: 5 euro Marktplaats.nl > Babynestje topmark - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Ligt aan je kindje. De meeste kindjes kunnen tussen de 6 maanden en de 9 maanden in een buggy. Maar ze moeten wel goed kunnen zitten. Deze buggy kan helemaal plat en dat is wel een voordeel als ze nog kleiner zijn. Ze kunnen dus helemaal liggen. Isabella sliep heel graag in de buggy. Wilde ze hem plat en dan een doek ervoor. Dan ging ik de stad in en zij slapen. Daar genoot ze echt van. Waarschijnlijk voelde dat heerlijk dat wandelen, ha ha. Voor Julian ga ik dezelfde zoeken maar dan rood, blauw, zwart
ik zit even te kijken omdat ik graag een buggy erbij wil die makkelijk in te klappen is mijn dochter is nu ruim 5 maanden maar kan nog niet zelfstandig zitten ze ligt nu in de wandelwagen inzet van de mutsy freerider zo'n ouderwets ding haha ben 20 min bezig om hem in te klappen en dan weet ik nog niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb ook heeft de mutsy geen zwenkwielen en krijg ik zere polsen van het steeds omlaag moeten duwen van de stang om de bocht om te gaan maar als ik het zo lees is ze nog te klein voor jou buggy wat voor type koelstra is het eigenlijk?
Ja ik zou nog wel even wachten denk ik 5 maanden is nog erg klein Ik zit nu ook nog te prutsen met de Quinny in de auto, ha ha Het is trouwens een type Limbo Van 2008 geloof ik. Hebben we toen nieuw voor 80 euro gehaald.
Oké dan prutsen we nog wel even verder heb hier al een nuna staan voor als ze war ouder is in ieder geval bedankt voor je reacties
ik zou hem graag willen. hoe is hij verder,ik bedoel, in welke staat verkeerd de buggy?! ondanks de gerbuikerssporen, doet hij het verder nog helemaal top enzo!?
Ja hij doet het gewoon echt heel goed. Anders had ik hem ook niet meer verkocht. Waarschijnlijk krijg je hem ook wel weer helemaal mooi ( met een sopje). Je zou het netje eronder ook nog wel goed kunnen krijgen. Ik weet niet waar je woont maar je mag ook gewoon vrijblijvend komen kijken. Geen probleem.