Zoals de titel al zegt, heeft iemand nog een voedingskussen liggen die je graag wil verkopen? Het liefst niet te duur
Hoi! Heb nog een mooie liggen, zal even foto maken, wat heb je er voor over? Kussen is in zeer goede staat, gekocht bij babyspeciaalzaak, echt heel fijn!
Weet je nog wat je er nieuw voor betaald hebt? En ik kan er dan zelf een nieuwe hoes om kopen eventueel toch?
hoi, heb ook nog eentje met rode hoes erom.. als je nog niet voorzien bent, mag je die ook hebben voor 20 euro... woon ook in drenthe, dus halen is geen punt!
ik heb ook nog een nieuw kussen liggen met een hoes. Heb hem zelf niet gebruikt.. nieuw prijs was iets van 50 euro,dat hoef ik er niet voor te hebben. Ik dacht aan iets van 25 euro. Marktplaats.nl > Nieuw voedingskussen met hoes - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's
heb er eentje van de hema, icl 2 hoezen. Voor 15 euro excl verzenden mag je hem hebben. 1 october gaan we een weekend naar de huttenheugte, als dat bij jou in de buurt is kunnen we wel iets regelen
hoi ik lees even mee. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een voedingskussen. Graag zou ik deze willen laten opsturen (woon zelf in friesland). Dus wie oh wie heeft er nog een. Ik weet namelijk niet of er al gereageerd is op bovenstaande, groetjes Suzanne
Hoi ik heb er nog wel eentje liggen, 15 euro ex verzendkosten mag ie weg groetjes Ilse woon in Beverwijk
Hoi Suzanne, Ik heb nog een voedingskussen liggen, met drie hoezen. Lichtblauw, rood en limegroen. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag. Groetjes, Sabrina