Wij gaan idd ook tegen de zijkant van de commode staan. Maarre, waar bemoeit die kraamhulp organisatie zich mee? Kraamhulp dat is toch zo'n (hopelijk) lieve dame die je komt helpen je leven weer op de rit te krijgen na de bevalling? Die hebben mijns inziens niets te maken met jouw meubilair.
Ooh ze hebben zich nergens mee bemoeit hoor, het staat in de uitzetlijst wat ik van ze heb gekregen. En ik heb natuurlijk geen ervaring ermee hoe ze zijn. Dus was bang dat er misschien moeilijk gedaan kan worden. Maarja als ze het niet leuk vindt gaat ze maar weg . Ik vind onze meubels mooi, dus ze doen het er maar mee haha.
Hihi, ik moet ook altijd lachen (of eigenlijk huilen) om de term: "moet". Je moet dat matras, je moet zoveel en die kruiken, je moet een commode en bed met die en die formaten, je moet de baby op de rug leggen. Niets moet..! Als jullie tevreden zijn is het oke toch?
Niet je zorgen om maken joh Over dat verschonen: ik zou werkelijk niet weten hoe je een kind moet verschonen als je 'aan de zijkant' staat. Het lijkt me heel krom, hoe weet je dat de luier goed recht zit? Het is ook onkunde, wij hebben de kinderen altijd recht voor ons liggen. Aankleden zou ik ook niet anders kunnen. Wij hebben op de commode 2 verschoningskussens naast elkaar liggen en daarnaast nog twee grote bakken met verzorgingsproducten. En het past allemaal prima. De kraam riep ook dat ik de kussen dwars moest zetten: 1: nee, want dan passen er geen twee op; 2: ik kan zo echt niet verschonen; 3: waar bemoeit ze zich mee?
Ik had gister intake van kraamzorg, heb het even nagevraagd. Ze zei, ja 70cm vinden wij ook diep hoor. Zolang je aankleedkussen er maar oppast
ik heb het aankleed kussen wel recht voor me liggen maar deze steekt dan ook een paar cm over de commode, omdat ik het zelf veel makkelijker vind dan aan de zijkant ervan te staan... ik gebruik het trouwens altijd maar heb dan ook een appartement dus gelijkvloers en dan is het denk ik wel anders dan wanneer je iedere keer naar boven moet om te verschonen...