Wie haakt,breid,naait er ook veel voor de baby uitset? Ik ben opzoek naar een patroon voor de zonnekap van de maxi cosi, iemand enig idee of heeft iemand die voor me ? Ik heb deze alvast voor de kleine man, vind hem zo leuk geworden!
Die is mooi! Ik ben zelf niet zo creatief maar de toekomstige oma's wel Ze halen veel patronen uit boekjes van de zeeman. Ze kosten nog geen 1/2 euro. Wij willen nog graag zelf een afneembare hoes laten maken voor de stokke new born set. Maar ik kan daar geen patroon van vinden. Dus als iemand hem heeft hou ik me aanbevolen.
@jmay ziet er super mooi uit. Ik haal ze van deze site af. DROPS Design ~ Gratis brei- en haakpatronen
Jmay en Mart, ik heb beide patronen, een keer gekocht via een website. PB anders even je, kan wel kijken of ik ze kan versturen. Ik heb zelf een maxi-cosi hoes gemaakt en aankleedkussenhoes, voetenzak, gordijnen... Hieronder wat plaatjes . Als iemand nog andere leuke patronen heeft dan houd ik me aanbevolen!
Jaa, hier ook!! Ik heb een voetenzak gemaakt voor de maxicosi, beetje ala koeka! Hij is nog niet helemaal naar mn zin, als hij helemaal af is zal ik een foto maken, ik wilde hem anders dan op mn patroon stond, dus dan moet je aanpassen Heb ook een deken ala koeka gemaakt en moet nog waskussenhoezen. Ondertussen haak ik een heerlijk warme omslagdoek voor de baby naar het patroon van de blog van steek voor steek. Ik heb aan gekochte babypatronen een voetenzak, hoeslaken en een waskussenhoes. Die zijn allemaal van miss little... Jmay, Ik heb m ook in het zwart nog van mn dochtertje! Hij is zo heerlijk warm! Ze kon dr eigen niet op temperatuur houden, dus hup, in de zak!
Ik heb een dekentje gehaakt in wafel steek, ben er echt heel blij mee. Verder staat er heel veel op pinterest, vaak met patroon, misschien kan je daar wat vinden?
Wat leuk ! Ik zal je een pb sturen zeilboot. Ziet er echt prachtig uit ! @mammalies hoe heb je de voetenzak gemaakt ? Ik wilde ook een dekentje maken a la koeka maar kan nergens dr goede stof vinden.
Ook ik maak veel, ik ben een blogje begonnen om het een beetje bij te houden, maar er moeten nog projectjes bij. Ik heb nu de stof liggen voor een luieretui en wil nog een ledikantdeken maken. Zelfmaakmama.blogspot.com
Ik maak ook veel, is ff geleden. Maar wil weer beginnen. Ik hoop dat ik weer wat energie krijg zodat ik voor deze kleine ook dingen kan maken. Leuk topic!!!
De stof lag in Zaltbommel bij Bas Bastiaansen. Ik geloof dat de stoffenkraam het ook heeft... Ik heb ipv teddy (nep) bont gebruikt. Voor het dekentje dan, de voetenzak is van binnen en van buiten wafeldoek. De voetenzak is 2 lagen fiberfill, (ik had dunne fiberfill) en wafeldoek. Ik moest eerst de fiberfill neerleggen, dan de buitenlaag wafeldoek erop, de ritsen erop spelden, de binnenlaag wafeldoek erop en dan de lange zijkanten vaststikken. Als je hem dan keert zit alles netjes vast. Ik moest de korte kanten afwerken met biasband, maar dat vond ik zo goedkoop staan, dat heb ik blind met de hand dicht zitten maken. Nu moet ik de omslag aan de bovenkant (bij het kinnetje zeg maar) nog vast zetten, ik wil grote houten knopen, maar kan ze nergens vinden... En het capuchonnetje nog maken, ook met houten knopen. En de openingen voor de gordelpunten nog, maar dat is vrij precies, dus moet ik even de tijd voor nemen Nu ik zwanger ben gaat er vaker wat mis dan de bedoeling is, hihi!
Ik heb toen zo voetenzak voor de bugaboo gemaakt. Helaas is de teddy niet zo mooi meer. Denk dat je met nepbont mooier uit ben
@mammalies zit hier niets voor je bij? https://www.stoffen.net/houten-knopen.html ik zoek nog leuke stofjes voor kleine prijsjes en dan wil ik beginnen met oefenen Alleen eerdere naaimachinepogingen liepen altijd tot een oorlog tussen mens en machine uit dus weinig kans van slagen denk ik Iemand nog een leuk, simpel patroontje?
Tnx, ik ga kijken!!! Wat dacht je van een lakentje maken? Da's rechttoe rechtaan! dat moet haast wel slagen
bedankt wat handig ! Ik vond deze wafelstof bij StofenzoAlkmaar de vierkantjes lijken hier wel iets kleiner na mijn idee. en deze vond ik ook nog
Graag gedaan hoor, ik wil evt ook wel de precieze afmetingen opzoeken... Heb het patroon ver achteraan gelegd, vond het een *piep* werk Op bbms.nl en stoffenkraam.nl staat ook veel (mooi) wafelstof... Ze verzenden het ook. Ik heb het van bbms, het is supermooi. Je moet het voor verwerken trouwens wel eerst wassen, het krimpt namelijk flink in Kwam ik dus achter toen het dekentje af was, hahaha!
Een simpel patroontje voor iets nuttigs een luieretui eloleo: Handleiding: Zsazsa pamperzakje zsonder biais is gewoon recht toe recht aan Een pittenzakje Stipjes en datjes: Warmtekussentje ook erg simpel ] zijn allebei in een kwartiertje klaar. En voor stofjes, kijk een op marktplaats en anders bij een stoffenwinkel een coupon of zo, dan heb je vaak voor weinig geld wel een leuke stof.
Hallo, Heb je het patroon van de gebreide voetenzak . Ik vind hem zo leuk voor mijn eerste kleinkind. Gr, Lenny