Communiekleding.

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliza78, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Via kleertjes.com daar heb je sd le chic, jottum, barba Farber etc.... Ook communiecollectie.
    Erg mooi en binnen elke prijscategorie wat wils.

2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    In Sevenum (noord Limburg) heb je een grote kledingwinkel met in deze tijd een speciale communie kleding. Janssen Noy. Het is geen heel goedkope winkel maar ook niet extreem duur zo, de communie kleding weet ik dan niet.

3. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.701
    2.382
    113
    Ja, maar ik zie dat je dochter 2,5 is. Dan heb je het dus over kleine maten. Dan redt je het blijkbaar binnen dat budget, maar voor een kind van 7-8 jaar oud ben je daar dus echt al minimaal 150 euro voor alleen een jurk kwijt. Dan heb je verder nog niets erbij. 150 euro zou voor mij ook wel de max zijn, maar dan dus wel voor een complete outfit en dat red ik daar dus niet.

4. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.701
    2.382
    113
    Maar dat snap ik dus niet, waarom moet het zoveel kosten omdat het de naam communiekleding heeft? Ze hebben hele mooi spullen hoor, echt. Ik heb verschillende dingen gezien die ik helemaal geweldig vind en dacht al dat we bij Lollypop vast zouden kunnen slagen. Maar echt no way dat wij 500 euro gaan uitgeven aan haar communieoutfit. Natuurlijk is het een speciale gelegenheid en haar kleren mogen best wat meer kosten dan normaal. Maar echt geen 500 euro hoor, dat vind ik echt veel te gek. Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij doet maar ik vind het idioot om zo'n bedrag uit te geven aan een outfit voor mijn 7-jarige kind.

Je noemt C&A: daar hebben we inmiddels inderdaad een heel leuk jurkje gevonden, met vestje erbij: voor 35 euro. Ik ben er nog niet uit of dit het definitief wordt (vooral eigenlijk omdat ik een ander jurkje mooier vond dan man en dochter), waarschijnlijk kijk ik nog wel verder. Het mag ook best wat meer kosten (zo'n 150 euro voor de complete outfit max en dat vind ik echt veel geld voor een outfit voor een kind van 7) en als we toch nog iets anders vinden en dit setje het uiteindelijk niet gaat worden dan is dit gewoon een leuke jurk voor deze zomer, het kost de kop tenslotte niet. Ik zie in dit topic in ieder geval ook nog wat tips die ik eens even ga bekijken. ;)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Tja waarom? Denk doordat het komt dat je dan snel op een mini trouwjurk zit zeg maar. Weet ook niet waarom het zo duur moet zijn? Overigens is mijn zusje die het grotendeels betaald voor haar dochter. Ik vind het zelf ook belachelijk veel geld. Maar aan andere kant weet ik dat ik voor oudste ook veel geld kwijt zal zijn aangezien ik meer verliefd ben op de style van Ralph Lauren, McGregor etc... Voordeel is dat zoonlief wel de kleding kan door dragen ipv alleen communie en processie.
    Maar zoals ik al eerder zei is puur wat iemand er zelf voor wilt uitgeven en smaak verschil. Is toch ook met trouwjurken zo? Ik zal het niet erg vinden om 1500 euro te betalen maar zoals ik vaak trouwjurken van 5000 tot 15000 euro zie denk ik ook why? Zal (al ben ik miljonair) het gewoon uit principe nooit kopen voor dat bedrag. En een ander vind dat wel prima of 500 euro al te veel. Ieder zijn eigen keus toch? :)

Wel fijn dat je al een jurkje hebt gevonden. C&A heeft idd (voor meisjes dan) vaak leuke jurkjes vind ik. Vind ze er op vooruit gegaan qua kledingcollectie.

6. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Mijn dochter haar communiejurk kwam ook van Lollypop, ik ben nog steeds verliefd op de jurk. Deze foto's zijn gemaakt de dag dat we haar jurk gekocht hadden. DSC07849.jpg DSC07853.jpg

7. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Dit was op de dag zelf :) IMG_0947.jpg

8. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Je kunt eens kijken bij hello4kids! Ontzettend veel keus en de prijzen zijn geweldig! Mijn dochter mag bruidsmeisje zijn in maart en wij zijn daar geslaagd voor een jurkje voor maar €38,50! Succes!

9. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

10. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Je zou ook bij humpiedump kunnen kijken, maar dat is misschien wat ver weg voor je (Sliedrecht). Hier hebben ze bruidsmeisjes-, feest en gala- en communiejurken onder de 100 euro. Vrienden van ons hadden daar de bruidsmeisjesjurken vandaan en die waren prima van kwaliteit.

Deel Deze Pagina