Comomeer Italië???

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Konijntje1985, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijntje1985

Konijntje1985 Actief lid

28 feb 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, bestemming nummer zoveel :(. Wie kan me vertellen of het Comomeer in Italië een leuke vakantiebestemming is? En zo ja, welke camping voldoet aan de volgende eisen:

- zwembad
    - speelgelegenheid voor peuter.
    - aan het natuurlijke water
    - net sanitair (ik ben geen 'zeikerd', het gaat me er voornamelijk om dat het niet verouderd is)
    - toeristisch dorpje op loopafstand (met restaurantjes, terrasjes enz.)
    - Een wat grotere camping met restaurantje, campingwinkeltje enz.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Wij zijn er 2 jaar geleden geweest en het is ons heel goed bevallen in die streek. Het schijnt er nogal te kunnen spoken, maar wij hadden 10 dagen prachtig weer.

We zaten op camping Magic Lake in Dongo, maar die voldoet verder niet aan jouw eisen, hoewel ik het echt een aanrader vond. Maar geen zwembad, geen winkeltje (wel supermarktje op 100 meter), geen restaurant (wel barretje) en hij heeft maar iets van 50 plaatsen. De camping zat vol toen wij aankwamen, maar we mochten in de wijngaard staan. Dat was echt super, veel ruimer, uitzicht op de bergen en tussen de druiven en tomatenplanten. Net buiten het hek was een grote ligweide aan het Comomeer, met kiezelstrand. Sanitair was top, altijd schoon, ruim, modern.

Ik vond de dorpjes Menaggio en Bellagio en de markt in Colico erg leuk. We hebben ook een paar mooie bergwandelingen in de omgeving gemaakt.

Let op als je wat boekt: sommige campings liggen pal naast de doorgaande weg die erg veel lawaai geeft, door motoren die in colonne rond het meer toeren. Kijk of je iets kunt vinden dat net iets verder weg ligt van de weg.

Deel Deze Pagina