Vanaf wanneer begonnen jullie iets te zien? Ik ben nu gelijk 6,5 week en heb gelijk echt al een buikje hoor. Kan dat? of stel ik me dat voor?
Bij mij met 5 weken al, maarja, het is wel mijn 4e zwangerschap Kijk maar in mij album voor de buikjes tot 15 weken (jaja moet nodig nieuwe foto's maken aangezien ik alweer 4 weken verder ben)
Klopt, zijn je darmen die onder invloed van je hormonen omhoog komen om zo in de toekomst ruimte voor je baarmoeder te maken. Ik had het ook hoor! Heb al heel vroeg een zwangerschapsbroek. Vanaf deze week alleen is mn buik weer minder geworden en volgens de verloskundige zijn de darmen dan weer iets ingekrimt, omdat niet alle dagen je hormoonspiegel even hoog is. Een heel verhaal, maar het buikje dat je nu hebt zijn eigenlijk je darmen. Nog gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap! Groetjes Claire
Ik ben nu 15w3d week zwanger: niets te zien. Laat had ik een beetje een bolle, gespannen buik. Maar dat was dus gas. Dat probleempje is inmiddels opgelost en ik ben weer zo plat als een plankje.
Zijn je darmen, je baby is nog zo klein het kan helemaal niet van je baby zijn. Ook al is het je 6de kindje je baby is toch even groot, dus maar een paar mm of cm, dus kan het logischerwijze helemaal niet van je baby zijn. Maar je buik zet op door de hormonen, ik heb nu dat mijn buik veel is veranderd en nu pas weer wat gaat groeien, ik ben dan zwanger van mijn tweede.
Je kan inderdaad al heel snel een buikje krijgen, alleen is het dan nog geen babybuikje... Ikzelf heb het ook hoor, omdat je baarmoeder van binnen groeit schuiven je darmen wat op. En dat kan maar in 1 richting, dus dat zie je! Meestal komt je baarmoeder pas met week 12/13 voorbij je schaambotje en krijg je een echt babybuikje.
ik ben nu 21 weken en heb een heel klein bollinkje mensen zien met normale kleding echt niet dat ik zwanger ben. soms wel jammer hoor maar ja kan ineens komen..is bij iedereen anders
Hier ook nog weinig te zien, behalve af en toe volle darmen en darmen die van plaats zijn verwisseld. 2 weken geleden dachten we dat er een buikje kwam, maar waren echt mn darmen. Mn borsten groeien in ieder geval harder dan mn buik haha
hahahaha ik ben nu al van een grote d naar dubbel d gegaan,mag van mij wel weer stoppen anders krijgt mn rug het straks echt moeilijk met en een buik en grotere borsten Als het zo doorgaat hoef ik nog even geen positiemode te kopen.
bij mij ging je het rond 17 weken zien en dit is mijn 2e zwangerschap. Nu heb ik een behoorlijke buik, maar vandaag had de tandarts niet eens gezien dat ik zwanger was hahahah! Dat ieniemienie bolletje die je zelf wel opmerkt, ziet echt niemand hoor!
Ik ben nu 19 weken en nog niets te zien. Nu ben ik niet de dunste, dus misschien heeft het daar ook wel mee te maken. Heb wel positiebroeken in huis, maar die band zakt nog steeds af. Heb dus mn gewone broeken ook nog aan. Dinsdag weer naar de dokter voor controle (hartje luisteren) en een week later de 21 weken echo. We gaan er maar vanuit dat alles oké is! Ben er nu wel aan toe om een buikje aan de buitenwereld te laten zien!
Hallo, Ik ben nu 15 weken zwanger en heb toch echt al een buikje Sinds 2 weken valt mijn buikje toch wel echt op gelukkig Vind het ook wel heel leuk dat je hem al ziet... hoorde gister van mijn moeder dat iemand haar had gevraagd of ik zwanger was want ze had me 2 weken geleden gezien en toen durfde ze me niet te vragen haha Nu was mijn moeder ook heel vroeg met een buikje dus weet niet of het in de genen zit... liefs Emni
Ik begon met 10 weken echt al wel duidelijk in eigen kleding een buikje te krijgen. en met 15 weken kreeg ik het op mn werk te horen dat je het nu wel echt begint te zien (tja we hebben dan ook echt vormloze werkblousjes) ik kan nog 1 eigen broek aan deze heeft van voren een heel laag model en van achter normaal (was altijd aan de ruime kant ) maar de meeste rokjes/broeken kunnen niet meer en blousjes en shirtjes begint mijn buik onderuit te piepen (nu 19 weken)
Ik heb ook duidelijk een dikkere buik gekregen. Al zullen dit alleen maar darmen zijn. Moet zelfs wijdere kleding dragen omdat het anders opvalt op mijn werk. Merk wel dat het boven schaambot nu ook harder begint te worden, en ietsje boller. Dit is denk ik het begin van het zwangerschapsbuikje..8)
hoi, hoi had ook even mee gekeken en wat en verschil zeg! bij de een wel heel vroeg al en bij de ander eigenlijk best laat!! bij mij begin je het nu ook best goed te zien heb idd ook een klein bolletje dat begint net boven t schaambot en weer stopt net onder de navel! en voel het ook idd harder worden net boven t schaambot dit is volgens mij de baarmoeder! snel dik zijn heeft idd niets te maken met hoe dik of dun je van jezelf bent maar meer met je darmen idd! tenminste dat is mij gezegd en als je net als ik dat harde net boven je schaambot kan voelen dan begint toch echt je baarmoeder te groeien hoor!! liefs sabsje
Bij week 22 begon het een beetje te komen. Pas rond week 30 zagen mensen pas duidelijk dat ik zwanger was.