zelf bekleden van wiegje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sim, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hallo!
    heeft iemand links of leuke tips voor het zelf bekleden van een wiegje?

2. lara

lara Lid

17 feb 2006
    65
    0
    0
    Ben toevallig zelf ook bezig met surfen. Lakentjes zijn niet zo moelijk, maar verder...
    Ik wil nog een mooi gordijntje maken. Denk erover stof van ikea-vitrage te nemen. Verder moet je gewoon handig zijn in snuffelen naar stofjes en met de naaimachine overweg kunnen.
    Tip: koop een modelletje dat je prima vindt en maak het na (voor beddegoed). Geldt eigenlijk ook voor de bekleding van de wieg. Weet niet of je al iets hebt...maar dat moet toch na te maken zijn...
    Google er op los!!!

Matrasjes op maat (rond enzo), waar vind je die?...

3. sim

sim Niet meer actief

hee meis, sorry voor mijn late reactie! ik heb destijds een matrasje laten maken bij babyplanet, toen was het 35 gulden, zal nu wel in euro's zijn...
    maar ik moet nu ook weer een nieuwe laten maken, dus moet even weer informeren... ondertussen ben ik nog steeds op zoek naar ideeen voor simpel bekleden..
    ik moet ook een nieuw schuimrubber randje erop maken, ik kan best veel dingen zelf maar met een naaimachine overweg [-( kan ik echt niet, dat wordt zenuwen!

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gelukkig kan ik wel met een naaimachine overweg. en mijn man is de wieg aan het spuiten op het werk.
    dan kan ik aan de gang met bekleden, heb ook nog geen idee. als het maar van goed ademende stof is.

5. lara

lara Lid

17 feb 2006
    65
    0
    0
    Hey, bedankt voor dat matrasjesadres. Gaat helemaal goed komen. Thanks!
    grtjs, lara

6. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Bij de Prenatal zag ik trouwens ook ovaal-ronde matrasjes liggen.
    Geen idee welk formaat hoor.

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij baby-walz hebben ze ze ook. In tegenstelling tot andere spullen daar, zijn de ovale matrasjes helemaal niet duur. Geloof minder dan 20 euro.

8. lara

lara Lid

17 feb 2006
    65
    0
    0
    Echt??? Toch maar catalogus aanvragen dan...heb dat ding zo goed en kwaad als het ging nog op afstand kunnen houden...maar toch maar zwichten dan...

Deel Deze Pagina