Compleet in de war, help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Neve, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat is wel iet wat tegenstrijdig ja:)

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wanneer zij dit bedrog voor zich houdt, blijft zij er weer de rest van haar leven mee zitten, lijkt me ook niet echt gezond voor zichzelf.

En voor de rest vind ik jouw advies wel shocking. Denk dat ik dit nog erger vind dan het uiteindelijk wel eerlijk gaan vertellen, zodat ze er wie weet nog uit kunnen komen samen, of niet maar dan is het lesje wel geleerd. Met eerlijkheid kom je het verst in het leven.

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat is haar eigen probleem dan, had ze haar benen bij elkaar moeten houden.

Maar bij nader inzien jullie hebben gelijk. Opbiechten die hap

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Tuurlijk zal jou vriendin een geweldig lief en leuk persoon zijn. Maar ze heeft niet 1 misstap gemaakt maar meerdere door meerdere keren vreemd te gaan,zoals TS.
    Dan kun jr misschien wel naief zijn, maar ik neem aan dat jij als vriendin van haar, tegen haar hebt gezegd dat ze stom bezig is en dat ze het niet kan maken. Als je dat inderdaad tegen haar hebt gezegd, en iemand gaat dan toch door met het vreemd gaan noem ik dat niet naief maar een grote egoïst, maar dat is mijn mening.

Ts, wat ga je nu doen?

5. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Iemand die aan vriend nummer 2 denkt?
    Ik persoonlijk vind dat een behoorlijke lapzwans. Geen fris typ. Het maakt hem geen bal uit dat hij met een vrouw is die de avond ervoor nog met de benen wijd ging voor haar vriend en die nu boven op hem zit. Wat voor vent ben je dan? Klinkt niet als iemand die 100% gaat voor een vrouw en jou en alleen jou wil hebben en dan ook helemaal voor zichzelf. Is het voor hem geen probleem dat hij en jouw vriend jou nu "delen"?
    Denk dat het voor hem een stuk minder serieus is dan voor jou. Bovendien, als hij er geen problemen mee heeft en hij neemt het niet zo nauw met trouw, kan hij jou ook bedonderen he... Of denk je dat jij specialer bent dan zijn vorige vriendin die hij heeft besodemieterd?

Snap echt niet dat je zo met je vriend om kan gaan. Denkt hij een toekomst op te bouwen en een gezin te stichten, ben jij aan het bedenken wie er meer pluspunten heeft, hij of vriend nr2...

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    En waarom is hij dan zo'n lapzwans? Zij is net zo fout als hij. Zij kannet zo goed zo vaak vreemd gaan als zij een relatie krijgt met hem. Want kortom zij is ook vreemd gegaan....het maakt haar ook niet uit dat hij bij haar is geweest, en vervolgens ligt zij weer met haar eigen vriend in bed
    Ik vind niet dat je een iemand over een kam scheren als er 2 schuldig zijn.
    Dus nee, ik denk niet aan vriend nummer 2 want hij is net zo fout als ts.

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nummer 2 heeft teouwens wel geen relatie.... Vind ik toch net wat minder erg als TS die en een relatie heeft én bezig is voor een kindje...

8. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat je ook kiest, je zal iemand gaan kwetsen. Je vriend, je minnaar, jezelf.
    Je kunt 3 kanten op: bij je vriend blijven en kiezen om niets te zeggen, en dat voor eeuwig met je meedragen, voor je minnaar kiezen en je leven flink overhoop halen, of de waarheid vertellen, je vriend heeft dan de macht in handen, en ben je afhankelijk van wat hij wil.

Bedenk wel, dat de sleur uiteindelijk in iedere relatie kruipt. Ook in de mijne (van 19 jaar samen, nu 13 jaar, 2 kindjes en huisje boompje en soms saai beestje verder) we zijn nu zolang samen en we hebben ook onze ups en downs. Regelmatig merk ik dat mannen mij wel zien zitten en ik ben dan gevleid, mijn man ziet me ook nog steeds even graag als het begin, maar een relatie wordt anders en ja, regelmatig lijkt het gras groener aan de andere kant. Realiseer je wel dat je, als je voor je minnaar kiest, het gras ook daar regelmatig water nodig heeft, of soms flink dor wordt.

Is je minnaar je soulmate (wat kan) wees dan eerlijk tegen je vriend en ga ervoor, welke (financiele) problemen het dan ook met zich meebrengt.

Kies je voor je vriend zonder iets te zeggen, realiseer je dan dat het vreselijk zou zijn als je vriend over 10 jaar ineens van deze affaire hoort. Kun je er niet mee leven, wees dan eerlijk. Eerlijkheid duurt altijd het langst, maar ik kan niet voor jou beslissen. Ik wens je wel alle wijsheid toe.

9. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik wou nog even reageren op dat TS zegt niet te kunnen beginnen met de pil omdat haar vriend dan zich af gaat vragen waarom. Ga juist met hem in gesprek! Geef aan dat je er toch nog niet klaar voor bent (want dat ben je ook niet) en bespreek wat je mist in de relatie, je hoeft het in eerste instantie nog geen eens over je vreemdgaan te hebben, maar het is wel belangrijk dat jullie eens goed in gesprek met elkaar gaan over de relatie voordat jullie een kind proberen te krijgen.
    Je geeft ook aan dat je gelukkig een onregelmatige cyclus hebt.. Nou ik ook en ik ben toch zwanger dus reken er niet op dat het toch niet gaat lukken!

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    #210 edelweiss, 6 dec 2013
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013
    al is de leugen nog zo snel....................

eerlijk zijn en laat je vriend maar kiezen ik denk dat die keuze zo gemaakt is voor je.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Maar was dat nou ook al zo toen dit begon of niet? Want dat kan ik niet uit de tekst halen of heb ik gemist (voordat ik weer duuuuurf iets te quoten ;)). Want het was de partner van een vriendin van TS..

12. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm ok... Dat weet ik ook niet precies :D.... Feit blijft dat nummer 2 net zo fout bezig is, maar iig niet probeert voor een kindje in een slechte relatie... Dat doet TS wel...

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja da's waar..

14. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hulp zoeken als ik jou was....

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    heb alles ff gelezen

vriend 2 had een relatie met ts har beste vriendin toen het tussen hun begon

ik vind echt dat jij t niet verdient om zwanger te raken in deze situatie
    en de rest is al gezegd

16. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Neve: dit is verstandig advies! Doe er je voordeel mee!
    En lees anders ook eens de laatste paar topics van 2 dames die vreemd gingen én zwanger werden, met alle twijfels over het vaderschap en hoe verder met die wetenschap.... Misschien realiseer je je dan dat je echt niet in hun schoenen wilt komen te staan?!

17. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik kan hier weinig zinnigs opzeggen. ik heb het te doen met je huidige vriend! ik hoop dat je aan de anticonceptie gaat en hem verteld wat er gaande is. ik zou kapot gaan als mijn man al langere tijd gevoelens heeft voor een ander, meerdere keren met hem in bed ligt en dan ook nog verzwijgt (ik denk dat het toch ooit uitkomt en doet alleen nog maar meer pijn). ik vind dat je nu vanuit je huidige vriend moet denken. heeft hij niet het recht om dit te weten? heeft hij niet het recht om zelf te beslissen om nog verder te gaan of niet? heeft hij niet het recht om te beslissen of hij op deze manier nog wel een kind wil met jou? ik bedoel dit allemaal niet veroordelend maar hoop dat je met reactie inziet dat de keuze niet helemaal bij jou ligt. ik heb gelukkig nooit in deze situatie gezeten en hoop het ook nooit te komen. ik wens je veel sterkte en ga alsjeblieft aan de anticonceptie tot je een keuze hebt gemaakt!

18. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Denk dat ik niet duidelijk genoeg was. Ik ben het met je eens, TS zit zelf erg fout! Maar ik bedoelde hiermee te zeggen dat ze nu misschien kiest voor iemand die zelf ook een vreemdganger en een bedrieger is.
    Hij bedonderd TS haar vriend ook. Waarom zou je als TS zijnde bij zo iemand willen zijn?

Ik vind dat TS het moet opbiechten, wat ze doet is fout en haar vriend verdiend dit niet.

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Verliefd zijn kan idd iedereen overkomen. Vreemdgaan kies je in mijn ogen zelf voor. Daarom keur ik het af. Mijn moeder was ook zo ene, je wilt niet weten hoeveel levens ze kapot heeft gemaakt. Zoiets doe je niet als je nog een beetje fatsoen in je kop hebt zitten.

20. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ok, ik begrijp, maar bekijkt het dan eens van de andere kant, dus van die 2e vriend, want TS kan ook zomaar weer vreemd gaan.
    Ze zijn beide dan eigenlijk niet te vertrouwen... :)

TS heeft nu al een tijdje niets "gezegd" ik hoop alleen dat ze echt iets doet met de adviezen die wij hebben gegeven en voor zichzelf een duidelijk oplossing heeft waarbij ze zichzelf recht in de spiegel kan aan kijken en gelukkig kan zijn met haar zelf.

Deel Deze Pagina