Ik zou het eerst maar eens vertellen aan je vriend. Misschien wil hij wel helemaal niet met zo iemand als jij verder, waarom zou jij mogen kiezen? Als je niet kan kiezen tussen je vriend of een ander, lijkt me dat je vriend niet de goede man is voor jou. Sterkte ermee.
Zooo mee eens. Grow up en neem je verantwoordelijkheden. En voor de rest ga ik nu op zoek naar 10 hele grote dingen om op mijn vingers neer te zetten. Bah bah bah....
Eens helemaal eens met jou. Liegen tegen over je partner ik geloof zeker dat dat nog erger is dan het vreemd gaan op zich. Jij bent ( te laf om een keuze te maken en verzint er van alles om heen waarom het niet te vertellen en waarom geen actie te onder nemen ( ts). Het is tijd om ( een grote meid te worden ). Jij mag wel van alles vinden. alleen speel je een slachtofferrol die mij niet aanstaat. Als je z.n grote meid bent om ( vreemd te gaan) moet je ook z.n grote meid zijn om de consequenties daar van te dragen.
Snap wel dat je het lastig vind om tegen je vriend te vertellen. Eén advies, volg je hart en je gevoel. Liefde kan je gelukkig maken, praktische zaken als geld en werk komen altijd wel goed is mijn ervaring. Zou zeker niet aanraden bij iemand te blijven vanwege juist die praktische zaken.
Hier ben ik het niet mee eens. Haar man heeft ook een toekomst beeld en wil graag huisje boompje beestje kindje. Man stopt energie in een relatie die al maanden niet eerlijk is. Hoe eerder man het weet, des te eerder kan hij zelf kiezen of hij nog energie wil steken in deze relatie. Het is heel egoistisch om iemand aan het lijntje te houden terwijl hij bezig is voor een gezinnetje. Als hij kiest om niet verder te willen gaan met ts, kan hij dit misschien met een andere vrouw opbouwen. En nu onthoudt ts haar man een eerlijke toekomst.
Wat verschrikkelijk!! Ik lees dus ook dat je het met je minnaar niet eens veilig doet? Hoe egoistisch is dat! Dat jij besluit onveilig je ding te doen is 1 maar dat je moedwillig ook je vriend met iets leuks kan besmetten? Je houd zielsveel van je vriend? Wie neem je in de maling?? Mijn tip, biecht het op en ga bij je minnaar wonen, je wil je vriend geen pijn doen? Nou ik denk dat hij uiteindelijk blij is dat je bent vertrokken. Klinkt erg hard, maar sorry ik kan geen respect voor je opbrengen!!
ow fout fout fout fout fout fout, man wat ben jij fout bezig! Vraag me 1 ding af.... wat als de schoen aan de andere voet zou zitten en jouw huidige vriend flikt jou dit geintje met een vriendin van jou? Niet zo leuk hè... Zet er dan een punt achter en biecht op waarmee je bezig bent, zodat je vriend ook verder kan met zijn leven zonder vreemdganger. Wil je wel met je vriend verder, ook dan zul je op de biechtstoel moeten. Dit kun je niet verzwijgen. Wat een puinhoop.
Ik ben erg benieuwd wie van de meiden zo hard roepen dat het hen niet overkomt de eerste zal zijn bij wie dat wel gebeurt.... Believe me, je kan nooit nooit zeggen.... Ts hoe is het nu?!
nou sorry hoor, maar als je een potje sex belangrijker vind dan je relatie met iemand waarmee je een toekomst aan het opbouwen bent, dan zit er tussen je oren toch echt iets niet goed!
Dus jij denkt dat iedereen in NL die vreemdgaat een psychische stoornis heeft?! En nee ik heb geen sex met een ander gehad voordat dat nu zo lijkt. Wel ervaren hoe leuk je iemand anders kunt vinden zonder daardoor ook maar iets minder van je vriend te houden. Bij ons ( ook de 'ander' had het er moeilijk mee) heeft het een jaar geduurd voordat het over was, en het blijft een zwakke plek. Beide 10jr een relatie een nooit iets meegemaakt als dit. Ik dacht, en hij ook, dat het ons nooit zou overkomen.... Bij ons is het nooit tot sex gekomen, maar er zijn genoeg momenten geweest dat ik het wel had gewild.... Ik veroordeel hier dus niemand! Enige wat ik aan ts wil meegeven is : maak zelf je keuze. Laat dit niet afhangen van wat man 1 of 2 wil, maar van wat jij wil. Mocht je stoppen ket je huidige man, zou ik er goed over nadenken of je hem wel alles wilt vertellen. Ik denk namelijk dat het dan alleen maar een harde trap na is voor hem.... Ik wens je veel wijsheid!
dat zijn jouw woorden. ik zeg alleen dat je ze dan niet helemaal op een rijtje heb en je prioriteiten verkeerd liggen. dat je een potje sex belangrijker vind dan de gevoelens van iemand waarmee je je leven deelt en die zielsveel van je houdt en een kind met je wil (in het geval van ts) Wat is er mis met je huidige relatie beeindigen vóórdat je t bed in duikt met een ander. als je je benen open doet voor een ander, dan zit er in je huidige relatie iets niet goed. en als je kiest voor de ander, heb dan ff eerst de ballen om je huidige partner die extra ellende te besparen
Wat voor een mooie draai je er ook aan geeft. Vreemdgaan is vreemdgaan. Ik vind ook dat man en vrouw er gelijk in zijn dus ik ga nu even af op wat ik zou doen als hij dit bij mij zou flikken... ook op deze manier. ... Ik weet bijna wel zeker dat hij kan voelen hoe het is onverdoofd gecastreerd te worden! Weet je wat dit met hem gaat doen voor de rest van zijn leven. Zoiets kom je vaak psychisch niet meer te boven. Je vernederd iemand letterlijk tot op het bot. Ik zou goed nagaan of dit is wat hij verdiend. Nee ik ben ook geen heilige en ja ik heb ook wel eens met de gedachte gespeeld. Gelukkig kwam ik ruim op tijd tot bezinning en besefte ik dat NIKS en NIEMAND het waard is om alles wat ik heb op het spel te zetten. Dat hij het niet waard is om op die manier door mij in de zeik genomen te worden en dat ik wel gek moet zijn om het risico te lopen hem kwijt te raken.
Dit klinkt alsof het je allemaal is overkomen.... Aangedaan door een ander..maar dit proces heb je zelf in gang gezet. Dat je gevoelens krijgt voor een ander kan je "overkomen" daar door kun je uit je evenwicht raken en het kan je in verwarring brengen. Maar met die persoon het bed in duiken is een bewuste keus geweest, zoiets "overkomt" je niet, en zeker niet meerdere keren Ik kan begrijpen dat gevoelens voor iemand anders hebben je verwarren en je er door in de knoop raakt. Maar bij iemand in bed duiken...... Je hebt toch echt zelf de keus gemaakt je kleren uit te(laten) trekken enzo.......
Om te beginnen moet je eerst alles opbiechten aan je vriend. Wat je eigelijk al veel eerder had moeten doen.
Ik sta er niet voor open en alles in mij, in mijn relatie en ook in mijn geloof staan ervoor om zoiets never nooit te doen.
Ik zeg nooit nooit dat kan ook niet. Maaarrrrr ik hoop dat mocht ik ooit in een situatie komen waarbij mn relatie niet goed is ik mijn verstand kan gebruiken en zorgen dat ik het niet doe en dan eerst probeer er samen met mijn man uit te komen. Wel vind ik dat dit opgebiecht moet worden aan haar vriend die nu nog steeds denkt een gelukkig leven te leiden terwijl dit niet zo is. Hij word nu voor de gek gehouden en leeft in een grote leugen. Daarbij kiest TS niet met haar gevoel ( als ik de OP lees lees ik namelijk : Verlaat ik mijn veilige plek financieel gezien etc etc etc ) TS als jij écht voor je gevoel wilt gaan boeit het je geen hol dat je je veilige plekje achter je laat.