Compleet in de war, help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Neve, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Vind ik ook:D.
    Maar echt geen onveilige seks meer hoor!

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wees gewoon eerlijk,niks is zo laf dan waar je nu mee bezig bent. Ik heb aan de andere kant gestaan en je hebt geen idee wat je de ander aan doed.
    Wees eerlijk naar je man/vriend wat de gevolgen ook zijn,ga weer aan de pil. Vreemdgaan om wat voor reden ook kan, maar ik snap niet hoe mensen naar zichzelf kunnen kijken in de spiegel met al die leugens....laat staan naar je man en als je zwanger zou raken je kind..

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ga met je man praten, vertel hem hoe jij je voelt! Wees eerlijk, zolang jij niet eerlijk bent zal je ook nooit weten of je wel echt gelukkig bent.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Praat hier aller eerst over met man 1. Eerlijkheid duurt het langst.
    Verder is het een hele lastige situatie. Wat wil man 2? Wil die met jou een relatie?
    Is je verliefdheid soms niet zo heftig door de spanning van het stiekem moeten doen enzo?

5. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ik vind dat toen jij er voor koos om het bed te delen met een ander dan je partner, je al je kaarten verspeeld hebt.
    Daarbij is het niet 1x gebeurd maar ben je bewust vaker met hem intiem geweest en zoek je het zelf op, laat je partner in de waan dat alles goed zit en zelfs een volgende grote stap met hem wil maken nl een kind.

Mijn mening is dat jij helemaal niks te twijfelen of kiezen hebt, het enige juiste is naar je vriend gaan en vertellen hoe het zit, dan kan hij zijn twijfels en keuzes gaan hebben en maken.
    Sorry dat het misschien bot overkomt maar snap niet waarom iemand bewust vreemdgaat want je weet dat je iemand hier ontzettend mee kwetst!!

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dat doet er toch helemaal niet toe? Ze moet gewoon eerlijk zijn en haar keuze niet laten afhangen van wat een andere man wil!

7. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb hier geen woorden, wat een afschuwelijke acties houd jij er op na! Je vriend verdient de waarheid en heeft recht om zelf een keuze te maken. Dat je dus alleen overweegt om bij hem te blijven zodat het burgerlijk is en financieel goed hebt vind ik een hele brutale zelfs achterbakse opmerking.

In een relatie behoort ook liefde eraan te pas te komen. Dat is er nu niet want je sprijd je benen voor iemand anders. Dus meid kom op je hebt je keuze al gemaakt het is niet eerlijk om je vriend alleen te gebruiken voor een stabiele en onbezorgde basis.

verder heel veel succes en wijsheid toegewenst.

8. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Echt helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Tuurlijk wel! Schijnbaar heeft ze de hoop dat hij een relatie met haar wilt maar is dit niet duidelijk, dus vandaar mijn vraag. En niet om het af te laten hangen van man 2 gewoon EEN vraag of ze weet wat man 2 wilt.

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    O help dit wordt weer zo'n topic..

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    :p.. Popcorn

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Sorry ik kan niets goeds zeggen over mensen die vreemd gaan en er zo makkelijk over praten. Ik kan daarom maar beter niets meer zeggen. :)

13. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Als je de toekomst bekijkt met je huidige vriend noem je alleen maar werk, huis en vrienden als voordeel. Wanneer je de toekomst met je minnaar bekijkt heb je het opeens wel over dingen samen met hem kunnen doen. Ik denk dat jij al je keuze gemaakt hebt.

Wat je ook beslist, wees eerlijk. Dit verdient je vriend niet. En mocht hij daarna besluiten niet verder met je te willen dan is dat een gevolg van de keuzes die je hebt gemaakt en zul je daarmee moeten leven. Maar laat hem in elk geval nu zijn keuze kunnen maken, laat hem er niet pas achter komen als jullie over een paar jaar kinderen hebben. Ik vind dat je erg bezig bent met wat jij wil. Jij wil of vastigheid of een toekomst met passie, maar wat wil je vriend in dit verhaal?

14. knap

knap Niet meer actief

eerlijk zijn tegen over je partner die je nu bedonderd. dan ben je ook meteen eerlijk tege. over je zelf redenen genoeg om uit te stellen. maar geen een daar van doet recht aan je partner. verliefd worden kan zeker geen schande. maar liegen. is ee. andere geen keus geven.

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik mis 1 ding je bedreigd je vriendin ook... Denk daar ook goed over na je gaat heel wat mensen pijn doen.

Financiële redenen etc kunnen geen redenen zijn om het niet te doen in ieder geval. En ben eerlijk echt dat duurt het langst. Ik denk dat jij je keuze al hebt gemaakt.

Denkt hij er ook zo over?

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahahaha :D

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik denk ook dat jij je keuze al hebt gemaakt. Alles opbiechten aan je vriend en een time out nemen voor jezelf. Daarna kun je zien hoe verder..

En zorgen dat je niet zwanger wordt, dit is nl. echt geen basis.

18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.130
    1.829
    113
    Ik zou het vertellen aan je huidige vriend.
    Werk huis en zekerheid dat is geen manier om te blijven.
    Is je vriend alleen daar goed voor?

En verder gaan met leven met of zonder je nieuwe lover.

Maar dit is gewoon gemeen en pil gaan halen zal ik zeker doen.
    Condoom zegt ook niet zo veel meer heb je sex met beide?
    Dan heb je altijd kans dat het fout gaat en dan?

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hoezo ze ziin uit elkaar. Dus ze heeft er eigenlijk niets mee te maken

20. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Met gang weer aan de pil en alles goed op de rit zetten. Want je kwetst je partner hier ontzettend mee..

Deel Deze Pagina