Compleet in de war, help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Neve, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Nope, ik heb ook een dusdanige band met mijn man dat ik me niet onzeker of wat dan ook zou voelen als hij ooit een keer met iemand in bed zou belanden. Ik vind het ook irreëel om ervan uit te gaan te gaan dat zoiets niet zou kunnen gebeuren in een heel mensenleven.
    Mocht hij iemand tegenkomen met wie hij ook zo'n band denkt te hebben, dán komt onze relatie en ons leven in gevaar.

Maar in geval van TS, is er wel meer aan de hand dan alleen seks.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    klopt, ik kon ook niks positiefs bedenken

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahaha

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Maar dan moet je ook zo'n grote meid (of jongen ;)) zijn om de consequenties daarvan te dragen.

5. Ja, en dan nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. En dan zet je op een forum neer hoe fantastisch die keren waren en overweeg je om niets tegen je vriend te zeggen, want misschien wil je tóch wel met hem verder. Ben je dan geen slecht mens? Ben je dan niet ongelooflijk egoïstisch en manipulerend bezig? Is het dan nog steeds iets 'wat je overkomt' en niet iets wat je weloverwogen hebt en waar je voor kiest?

6. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Voordat je bij iemand in bed ligt gebeurt er toch al heel wat. En zeker als het meerdere keren gebeurd is! Dan denk je nooit ooo nee dit kan echt niet, dan houd je dat geheim?

Nee aan mij heb je een slechte wat betreft vreemdgaan en zeker als het langer duurt en dus opzettelijk achtergehouden word en je dus een dubbel leven hebt. Je maakt plannen met je man voor de toekomst iig dat denkt hij! Jij bent dan heel ergens anders mee bezig..

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Soms wel ja. Maar soms is het beter om gewoon je mond te houden. Dit kan je besluiten als het een eenmalig iets is geweest en je er echt spijt van hebt bijvoorbeeld. Dit kan TS alleen voor zichzelf invullen wat ze hier mee doet.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik voel een slotje aankomen :p

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Dat vind ik niet in sprookjes geloven hoor.
    Het zegt gewoon iets over hoe mensen zijn.
    Deze situatie van TS... dat zou mij nooit overkomen!
    Zoiets overkomt je namelijk niet, dat laat je zelf gebeuren.
    Verliefd worden overkomt je en wat je daar verder mee doet zijn keuzes.

Als jij een seksrelatie aangaat zonder dat jou man er van af weet:
    daar kies je voor.
    Als jij je man en goede vriendin bedriegt met een goede vriend:
    daar kies je voor.
    Als jij geen anticonceptie gebruikt maar met 2:$ verschillende mannen naar bed gaat:
    daar kies je voor.
    Als jij het vervolgens geheim houdt voor je man:
    daar kies je voor.
    Als jij voor een kindje gaat, maar je relatie is niet stabiel:
    daar kies je voor.

Stel je grenzen, en dan gebeurd dit niet.
    En naar mijn idee, zijn dit ook mensen die je never nooit meer kunt vertrouwen.

10. LiveLaughLove

ik ook helaas

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Roozjuh gaf aan erg lang nagedacht te hebben over een zo positief mogelijke reactie. Dus vandaar mijn opmerking.

Micchan, je kan er nu wel ontzettend dramatisch over doen, maar in de "grote boze buitenwereld" gaan mensen nu eenmaal soms vreemd. Ik geloof niet dat iemand daar trots op zal zijn. Maar als iemand dan vastloopt en om hulp vraagt zoals TS dat doet, wat heeft ze er dan aan als iemand daarover oordeelt. Ze snapt zelf ook wel dat dit niet haar beste keus is geweest ;)

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat kan ik niet invullen voor TS. Ze zit hier ermee. Ze vind dit een rot situatie, ze zoekt hulp en antwoorden op haar vragen. Wie ben ik om over haar te oordelen? Ze heeft zich enorm in de nesten gewerkt maar dat beseft ze zelf ook wel. Nee ik vind TS geen slecht mens. Hoogstens onhandig en naïef.

13. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ah, ik zie de menigte met fakkels en hooivorken al aankomen ;)

14. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Jaaa whoehoeeee :p:D

15. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hebben jullie door dat jullie al een tijdje niet meer op TS reageren maar alleen maar op elkaar?!? Misschien moeten we een topic openen waarin iedereen kan aangeven waarom hij/zij denkt de beste persoon te zijn..?

TS, heb je iets gehad aan een aantal reacties? Heb je wat meer duidelijkheid voor jezelf kun scheppen?

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Kletskoek *like*

17. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.130
    1.829
    113
    Maar vreemd gaan en verlieft zijn is toch wel een verschil lijkt mij?

18. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Het is niet aan jou om te kiezen ts, maar het is aan je man de keus of hij nog met je door wilt gaan, wanneer hij dit van je hoort. En ik mag van harte hopen dat je het hem gaat vertellen (en snel).

19. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry maar je houd in mijn ogen niet van je partner als je dit geheim kan houden!
    Je hebt je benen open gehad voor een andere vent en dat hoor je niet geheim te houden want oh wat zal het pijn doen als hij het hoort en oh wat zal die verdriet hebben. Maar eerlijkheid is wel heeeel erg belangrijk in een relatie.. en misschien is hij dan wel beter af zonder jou!

Wie weet herkent iemand je op het forum of man 2 wilt het aan iemand kwijt..
    Dus dan komt man 1 er ooit vast wel achter en dan doet het nog heeeel veel meer pijn.

20. LiveLaughLove

Nee hoor dat heeft niks met beste persoon te maken te zijn! Maar ja dit is voor mij echt een No Go, sorry.

Deel Deze Pagina