Hoi allemaal, Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van ovulatietesten. De eerste 6 rondes heb ik het niet gedaan. In verband met steeds korter wordende cyclus en langere bloedingen heb ik afgelopen maand tien dagen orgametril voorgeschreven gekregen van mijn huisarts. Omdat dit invloed kan hebben op de cyclus, heb ik geen idee of deze verandert. Voor de wisselende lengtes was het meestal 24.. Ik voelde meestal ei ( dacht ik dan, zeker weten doe je het nooit ) rond dag 10. Deze maand dus testen besteld. Ik heb een test gedaan op dinsdagavond, die had zo goed als geen streep, dus totaal ( nog) geen ei. Daarna ben ik drie dagen op schoolkamp gegaan voor mijn werk, dus geen testen gedaan. Nu bedacht ik me net ineens dat ik het nog moet doen. Ik had net geplast, maar toch maar gedaan ivm nog zelfde tijdstip als dinsdag. Ik kreeg toen deze test ( was wel echt weinig urine). Wat kan ik hier van denken? Ik hoor het graag. Ik heb ook totaal geen ervaring met medicijnen of iets dergelijks....
Hij is niet positief genoeg. Hij moet echt even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Het kan nou 2 kanten uit gaan. Of je hebt m net gemist je piek of je piek moet nog komen. Zou voor de zekerheid even klussen want stel dat je gister of eergister een positieve ovu test had springt ie binnen 24 tot 48 uur. Maar zou ook even door blijven testen. Misschien wel 2x per dag als je m echt niet wilt missen. Succes!
Dankjulliewel voor jullie reacties! Soms zo fijn om hier even te kunnen vragen! Dan ga ik me er, na drie dagen met in totaal 6u slaap zo toch maar aan wagen . Zonde om een maand te missen... Kan ik morgenochtend ook testen dan? Dan weet ik zeker of het zakt of dat hij donkerder wordt.....
Jaa zou morgen rond 12 uur doen en als ie donkerder word zou ik rond 18.00 of 19.00 nog een keer testen!
Nou, ik ben benieuwd morgen... Als ik mijn gevoel volg is ei al geweest.... Iig geklust, en dinsdagavond dus, hoop dat de gemiste dagen zo gedekt zijn....