Wie o wie heeft er nog een kinderkamertje of onderdelen daarvan? aangezien mijn vriend en ik uit elkaar zijn maar de kleine wel bij allebei zal zijn, zoek ik er een kinderkamertje bij. zoals jullie zullen ebgrijpen heb ik dus niet het geld om een compleet nieuwe te kopen dus ben ik op zoek naar een leuke voor een schappelijke prijs... het wordt een meisje.
weet niet wanneer je uit gerekend bent??? ik hoor het wel anders heb ik nog een kamertje maar het ligt net wanneer je de kleine verwacht
Ik heb nog een babykamertje te koop: Marktplaats.nl > Ledikantje en commode - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten Neem maar eens een kijkje. Oja, de linnenkast heb ik nooit gemist, want de commode is zo groot dat daar alle kleertjes en beddengoed in past. Groetjes, Chantal
mama: 11 februari ben ik uitgerekend, maar dit kamertje is voor bij papa (eventueel die man doet raar...) dus moet op tijd staan Channie: erg leuk om limburg is niet et doen...heb zelf geen auto meer vanaf morgen dus. heb bovendien al twee aanbiedingen meiden dus denk dat dit over gaat.