compleet!

Discussie in 'Geboren' gestart door kittysocks, 18 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kittysocks

5 jan 2014
    83
    1
    6
    zoon
    spijkenisse
    Onze geweldige mooie perfecte zoon en broertje is geboren op 10-05-2014! Hij is mooier dan ik me kon voorstellen en wat lijkt hij veel op mijn oudere zoontje en zijn vader! Geboren met 38.4 en 3010 gram en 47 cm, klein droppie. Bij mijn oudste zoon hebben we veel tegenslagen gehad en niet echt kunnen genieten van de tijd dat hij baby was en nu genieten we dubbel zo veel van allebei. J is een geweldige bezorgde en lieve broer en helemaal niet jaloers gelukkig (5 jaar) en de kleine J is een hele zoete baby die alleen huilt als er echt iets is, niet veel dus. We zijn zo gelukkig en trots! Ons gedichtje in ons geboorte kaartje was dan ook:
    Liefde, tranen, blijdschap en hoop,
    Een mix van emoties en zegen zo groot,
    We waren al zo gelukkig en nou,
    Zijn we perfect volmaakt in liefde met je grote broer en jou.
    :)

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Heerlijk zeg, lekker genieten van jullie gezin!
    En gefeliciteerd!

3. kittysocks

5 jan 2014
    83
    1
    6
    zoon
    spijkenisse
    Misschien ook leuk om te lezen hihi. Donderdagmiddag vliezen gebroken, verloskumdige zei dat ik het in de gaten moest houden, om 23 uur teruggebeld dat er niks aan de hand was, vals alarm.. :).. Vrijdag ochtend 3 golfjes vruchtwater verloren en de gehele dag gelekt, vk kwam kijken en toch vliezen gebroken dus. Vrijdagnacht lichte weeen, zaterdag weeen zakte af en ik kreeg nog tot de avond om zelf weeen te krijgen. Met mams boodschappen gedaan in de middag en toen kwamen ze hoor, midden in de winkel om de 6 minuten ongeveer, onopvallend weggepuft hihi. Thuis werden ze erger en na de douche nog erger.. Vk gebeld, 4cm en ja ja.. Vliezen stonden nog! Ik had dus een hoge vliesscheur en dus geen risico op infecties (ben ik blij dat ik niet naar zkh was gestuurd!) vliezen gebroken door vk en ze moest straks nog man en kinderen ophalen van een verjaardag en ik zei nog, hoe ga je dat doen dan? Nou zei ze.. Jij gaat bevallen voordat ik erheen moet en pfff toen werden ze pas erg zeg, in 40 min van 4 naar 10 cm en na 12 min persen is J geboren thuis met mijn vriend naast me en de vk en kv in ons mini slaapkamer! Om 16.45. Grote J is gelijk komen kijken hihi nadat ze me bedekt hadden.

4. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gefeliciteerd!!

6. Nellie

Nellie Actief lid

3 jan 2007
    218
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd!! :)

7. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte!

8. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Gefeliciteerd! Geniet lekker van je mannen!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina