Wie heeft er ervaring met de buggy van het merk Qute. Je hebt de shopper en de star. Ik heb ze al gezien en allebei, maar zeker de star, ogen als een degelijke buggy. De duwhoogte is ook fijn, de star 107cm en de shopper 110cm. Wij zijn beide redelijk lang. Ik ken het merk verder niet, en vraag me dan ook af wie er ervaring mee heeft. Hij staat bij de babydump. Gr MB2005.
Ik heb hem inmiddels gekocht, Ik vindt het een supermooie buggy en een degelijke. we hebben de voetenzak erbij gekocht, en de regenhoes erbij gekregen ( i.p.v een ding om je buggy aan op te hangen ). De regenhoes is ook netjes, hij kan open geritst worden als het even droog wordt. De zonnekap kan verlengd worden zodat er nog meer beschutting is. De voorste wielen zijn enkele wielen, en alle wielen zijn gladde banden. Vergeleken met onze oude buggy staan de achterste wielen ook verder naar voren. We hebben er nog niet tegen aangelopen in ieder geval. De voorste wielen kunnen er ook af. Je kan de buggy makkelijk in en uit klappen en de leunig kan je heel simpel met een knopje verstellen ( 5 standen ). Misschien heeft iemand nog iets aan deze informatie Gr MB2005.