Ik heb nu bijna alles in huis (had ook nog veel van mijn Jesse), maar aangezien Jesse in januari geboren is had ik toen een vrij dik en warme fleece omslagdoek (prenatal). Nu wil ik voor deze baby graag een nieuwe kopen, maar het liefst een die niet zo heel giga warm is aangezien deze baby begin juni verwacht wordt. Badcapes heb ik zat, maar wil dus eigenlijk een wat luxere, mooiere omslagdoek. Zelf zat ik aan Koeka te denken, maar hebben jullie nog andere tips/ideeën? Hij hoeft niet in de maxicosi te kunnen, daar hebben we een koeka voetenzak voor.
Ik gebruikte de Lodger Bubbler badcape veel. Voor straks ligt er een Hoppediz Pune klaar om gebruikt te worden.
@sweetbel; had jij de venice of de antwerp? Ik vind de venice wat betreft ontwerp mooier/praktischer, maar die is alleen in badstof en ik had liever de wafelstof gehad. De Lodger had ik ook gevonden, maar vind hem niet echt heel erg mooi op de plaatjes (mss in het echt wel).
Wij hebben de lodger wrapper. Onze andere kindjes zijn beide in warme periodes in april en mei geboren. Voor de eerste week de wrapper best veel gebruikt, maar daarna al snel niet meer, te warm... Ik koop nu geen nieuwe nu we de kleine in juni verwachten, want ik denk dat we hem weer vnl de eerste week zullen gebruiken en daarna niet meer... De wrapper is dus vrij warm, of mijn kindjes zijn zweterds (ze waren wel ruim 8 pond bij geboorte dus konden zichzelf meteen goed warm houden, ook geen kruiken gebruikt namelijk...)
Ik had iets van 4/5 katoenen omslagdoeken, ideaal. Nu gebruik ik een katoene omslagdoek van de hema met mutsje los er aan en extra groot, ideaal!