Welke omslagdoek voor juni-baby?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ster27, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb nu bijna alles in huis (had ook nog veel van mijn Jesse), maar aangezien Jesse in januari geboren is had ik toen een vrij dik en warme fleece omslagdoek (prenatal).
    Nu wil ik voor deze baby graag een nieuwe kopen, maar het liefst een die niet zo heel giga warm is aangezien deze baby begin juni verwacht wordt. Badcapes heb ik zat, maar wil dus eigenlijk een wat luxere, mooiere omslagdoek. Zelf zat ik aan Koeka te denken, maar hebben jullie nog andere tips/ideeën? Hij hoeft niet in de maxicosi te kunnen, daar hebben we een koeka voetenzak voor.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lodger wrapper coton ;)

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik gebruikte de Lodger Bubbler badcape veel. Voor straks ligt er een Hoppediz Pune klaar om gebruikt te worden. ;)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vond de Koeka super, heb er nog een bijgehaald voor als ze over de andere had gespuugd ofzo.

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    @sweetbel; had jij de venice of de antwerp? Ik vind de venice wat betreft ontwerp mooier/praktischer, maar die is alleen in badstof en ik had liever de wafelstof gehad.

De Lodger had ik ook gevonden, maar vind hem niet echt heel erg mooi op de plaatjes (mss in het echt wel).

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben de lodger wrapper. Onze andere kindjes zijn beide in warme periodes in april en mei geboren. Voor de eerste week de wrapper best veel gebruikt, maar daarna al snel niet meer, te warm... Ik koop nu geen nieuwe nu we de kleine in juni verwachten, want ik denk dat we hem weer vnl de eerste week zullen gebruiken en daarna niet meer... De wrapper is dus vrij warm, of mijn kindjes zijn zweterds ;) (ze waren wel ruim 8 pond bij geboorte dus konden zichzelf meteen goed warm houden, ook geen kruiken gebruikt namelijk...)

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik had iets van 4/5 katoenen omslagdoeken, ideaal. Nu gebruik ik een katoene omslagdoek van de hema met mutsje los er aan en extra groot, ideaal!

8. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb de lodger cotton, maar zag laatst van bambino ook lekkere dunne en bij hema

Deel Deze Pagina