Op verzoek van diversen dames heb ik de moed bij elkaar geraapt en ben ik op zolder gaan inventariseren en oh men, wat verzamel je toch snel! hier een overzicht van alles wat er is het varieert van maat 56-62 t/m 68/74 - 11 spijkerbroekjes - 2 setjes vestje met shirtje en broekje - 4 korte broekje met mouwloos hemdje - 2 vestjes met lange broek - 6 bijpassende setjes lange broek met trui met lange mouw - 3 vestjes - 3 polo shirtjes met korte mouw - 3 polo shirtjes met lange mouw - 1 snoopy spijkeroverall mt 68 - 8 t-shirtjes met korte mouw - 60 paar sokjes - 2 maillot - 2 korte broekjes - 1 baby dasje - 1 setje korte broek met t shirtje - 1 setje maat 50 (echt heel klein!) dikke gewatteerde broek met truitje - 1 setje fleece vestje met broek mt62 - 42 lange broekjes - Spijkeroveralletje blauw zonder mouw mt62 - 18 shirtjes met lange mouw - 11 trappelpakjes - 9 pyama's - 11 dikke truien - 2 dunne dekentjes voor bv in de kinderwagen - 2 witte ledikantlakentjes - 2x badcape 1xcreme 1x blauw wit - gewatteerde overall mt62 - 1x mouwloos hemdje - 1 spijkerpakje mt 62/68 - 1x vestje korte mouw (is voor meisjes dus nooit gedragen ) - 3x diversen overalletjes - 5 paar slof/sokjes - 1 paar handschoentjes (tegen krabben) - setje van Noppies spencertje, t shirtje,broekje en schoenen mt 74/80 - Spijkerjasje met bontkraag mt62 - 8 paar schoentjes oa Nike en Adidas - 4 babypetjes - 5 babymutsjes - Beige dikke winterjas mt 86 - Donkerblauwe dikke winterjas mt 80 - Stoer pilotenjack grote maat denk leeftijd 3jr - Wit badje op standaard - magnetron sterilisator - Box beukenkleur vierkant merk Bopita Een waslijst dus! alle kleren zijn netjes schoon en heel, en ik hoef echt niet de hoofdprijs, doe een leuk bod dan komen we er vast uit.
Ik heb een paar foto's in mijn album gezet, uiteraard niet van alles maar een paar zodat je een beetje een indruk krijgt.
Wat vraag je voor dat setje van Noppies? Die met die schoentjes. En wat vraag je voor de nike schoentjes? Dus wat vraag je voor deze dingen bij elkaar? Liefs, misspuma
Even ter verduidelijking ik verkoop dus alles ineens voor de kleertjes en schoentjes jasjes ed wil ik graag 75.- (lijkt me zeer redelijk) de box, magnetronsterilisator en t badje zitten daar niet bij.