hallo, Ik heb heel veel meidenkleding te koop van maat 68 tot 104,van rompers tot winterjassen. Alle kleding is netjes en schoon,er wordt hier niet gerookt in huis. Ik heb helaas geen foto's van de kleding. Het zelfde geld voor het speelgoed,is allemaal van deze tijd,dus geen oude rommel hoor . Mischien voor degene die uit de buurt van enschede en omgv.komen die kunnen het beste komen kijken. Alle speelgoed is zo goed als nieuw,mijn dochter heeft er bijna niet mee gespeeld. Zowel de kleding als het speelgoed varrieren de prijzen van 0.50 ct tot 3.00 euro.
hai, ja van alles eigenlijk,een greep uit de collectie ,draaitol met muziek van teletubbies,bal met geluid,rammelaars,puzzels,opwind t.v,zachte blokken van bumba,stof blokken met motief,nijntje blokken,dit is wat in me opkomt hoor,heb nog heel veel,maar weet het even niet meer. De kleding in maat 92,daar heb ik winterjassen van,broekjes, rokjes , truitjes,maillots,zomerkleding,van alles eigenlijk wel. groetjes
hai hai het enigste wat ik nog van dora heb is een vloerkleed en een nachtlampje. Van woezel en pip heb ik helaas niks meer. groetjes
ook heb ik nog (bijna) nieuwe lelli kelly schoentjes,in maat 22,23 en 24.Het zijn de halfhoge laarsjes in het roze met een ritsje. Ik heb 4 verschillende soorten,zal er vandaag even foto's van opzetten.
nee,helaas,ik heb alleen meidenkledingen schoenen. De foto's staan erop dames het is een kleine greep uit de kleren,als ik alles moet fotograferen . groetjes
Hallo Miranda Hoeveel wil je voor die leliekelly schoentjes. die in maat 26 en die zwarte laarzen van maat 24? Veder wil ik graag de prijs weten van een vlindertruitje met een rokje.onder foto 68 tot 80. groetjes
hallo de lelli kelly schoentjes in maat 24 zijn 10 euro. de zwarte lelli kelly laarzen in maat 26 zijn wat duurder want die heb ik voor ongeveer 3 weken geleden gekocht voor 90 euro, daar wil ik graag 80 euro voor hebben. Het setje met de vlinders mag weg voor 3.50. groetjes