Hoi meiden, bedankt voor t meedenken en zoeken. Ik heb gister een quinny buzz model 2010 opgehaald met wiegenbak en wageninzet. Ik heb begrepen dat hierop alleen een maxi-cosi cabriofix past en geen citi... Dus ben nu op zoek naar een mooie zwarte cabriofix maxi-cosi, hoef er geen voetenzak bij, wel regenhoes. Wie o wie heeft er wat leuks tot ong 25/30euro?
de citi past er ook op ik heb die die de buzz van 2010 ook gehad en mijn citi paste er gewoon op? heb je de adapters moet je het even proberen want hij moet er op passen
ow echt joh, mij werd dit verteld in een babywinkel...Maar citi past er dus op als je de adapters ervan hebt, maar een cabriofix ook dan?
ja meid dat moet allemaal passen in die babywinkeltjes willen ze vaak alleen maar verkopen je kan ze echt er opdoen
ow das fijn meid ! Maar zo 1 heb ik ook in de schuur staan en staat er al een jaar .... Ik heb nu een quinny buzz 2010 gekocht die opa en oma gebruikten dus amper gebruikt en mooi groen/grijzig reflection kleur. Ik ga dan toch maar is goed rondneuzen als alle cosi's erop passen, grrr idd ze willen alleen maar verkopen ! Hbe zelf nog een citi, ff testen
Ik heb hier een mooie lime groene firstwheels wagen met buggyinzet en reiswieg. Mag je op komen halen voor 125 euro..
ik heb ook nogmaals gekeken en mijn citi past er nog steeds op ik heb even bij een vriendin van mij gekeken als je in de buurt woont wil ik het je zelfs laten zien meid succes
hey meid paar posts terug had ik aangegeven dat ik al voorzien ben Mamamanuela: ja ik geloof je wel hoor meid, jammer dta ze jeiets anders wijsmaken puur om te verkopen...
ja meid dat is altijd het vervelende aan soms niet leuk en word je er ook gek van als het je niet lukt laat het mij weten dan zal ik je het laten zien en des noods mijn spullentjes mee nemen
Heeeel lief van je! Mochten we er niet uitkomen geef ik een gil Ik geloof jou aangezien je er ervaring mee hebt dat beide merken maxi-cosi erop passen op de buzz dan een verkoper die graagder spullen met een mooi praatje aansmeert. thanks meid! x