Ik heb hier nog te koop staan: Maxi-cosi wiegenbak rood/blauw kan voor meisje als jongetje en zo goed als nieuw! Ligt een matrasje in. Klein tasje met babykleding maat 50/56 en enkele 62 o.a: mutsjes, slofjes, boxpakken, tuinpak, broekjes. Dames instappers lichtbruin nieuw (mt36) dames slippers witlak met sleehak nieuw(mt36) Grote witte ikeatafel zo goed als nieuw Licht eikenhouten tvkast met deurtjes en grote ruimte Antieke middentafel met tegels in t midden en rondom hout licht eikenhout Bijzettafel gouden stalen en boven glasplaat Houten kledingkast met legplanken en ophangrek met doek omheen waarbij de voorkant opgerold omhoog kan en je kan t omlaag doen zodat je kleding niet ziet. Is geen echte kledingkast maar meer zo simpele frame met planken etc die je soms bij blokker kunt halen of ikea. Voor foto's mogen jullie mij pben en voor de prijzen, we komen er wel uit met de prijs, alles mag voor een koopje weg. Echt mooie, leuke en goed uitziende spullen dames!
Nog bijgekomen: -kookplaat zilverkleurig, superschoon en netjes en werkt nog prima! Met een elektrische aansteker ( als je t zo noemt hihi) - mini oventje wit, doet t prima en warmt snel op. -Bronskleurige staande lamp waarvan t ijzergedeelte gekronkeld is( sierlijk) en een barokachtige glas omheen bovenkant. -witte staande ventilator, werkt nog prima!! -ovale grote muurspiegel. Rest vd spullen staan op pagina 1 Binnenkort komen er nog banken, buffet(keuken)kast, bureau en badkamer kasten bij !!!
had je mijn pb gehad tijdje terug?? Bij deze upp!!! witte ikeatafel is weg. heb wel rode bureau erbij en een 2,5 zits caramel kleur suede stof bankstel met bijpassende sierkussens erbij