Hele mooie Urban rider kinderwagen. Ik heb zowel een enkelzits wandelwagen als een duosits. Bij de duosit,is een babynestje aanwezig,zodat u ook de allerkleinste kunt vervoeren,het achterste zitgedeelte van de duosit,die kan gekanteld worden naar ligstand voor het babynestje! Ook zitten er bij de duosit 2 zonnekappen,zodat beide kinderen in de schaduw kunnen zitten,dit was voor ons een pre!De kappen kunnen ook eenvoudig worden verwijderd Er zit een regenkap bij en een heerlijk dikke wintervoetenzak! De wagen stuurt eenvoudig en licht,en is makkelijk inklapbaar,mijn kinderen hebben er altijd met veel plezier ingezeten,maar de oudste wil nu liever lopen,dus is onze kinderwagen overbodig geworden! De wagen heeft een verstelbare duwstang en zwenkwielen,waarmee je op elk terrein kunt wandelen! De wagen is af te halen in Almere
hoi ik heb wel interesse als ie over een aantal weekjes nog niet verkocht is. ik wil eerst de eco zoiezo afwachten om zeker te weten dat ik geen tweeling krijg want dan moet ik aan ee drielingwagen nl aangezien mijn zoontje nu nog geen half jaar oud is. ik hou de wagen in de gaten