Ik heb hier nog een easybase van de maxi cosi staan, zie foto (dit is niet die van ons maar een voorbeeld van hoe hij eruit ziet en hoe hij bevestigd moet worden) Je hebt namelijk 2 types, eentje die je kan vastklikken als je easy fix in je auto hebt en dus de easy base die kan je met je gordel vastzetten , daarna kan je op beide versies de maxi cosi zo erop vastklikken en heb je dus nooit geen gedoe met gordels meer (de base zet je namelijk eenmalig goed vast) Scheelt je een hoop rugpijn en gedoe.. Biedingen zijn welkom, wij hebben er een hoop plezier van gehad maar onze dochter is inmiddels over de 2 jaar dus al een hele poos niet meer nodig. Als je wat wilt weten, vraag gerust!!
Ik heb er samen met manlief even over gehad en we willen er graag 45 euro inclusief verzenden voor hebben, groetjes Isabel
Dat is spotgoedkoop!!! verzenden is al 10e ofzo. Heb er helaas net een via mpz voor 55 opgehaald en die was al goedkoop?
55 euro is idd al goedkoop, ik heb inmiddels meerdere mensen die hem willen hebben dus heb even echte foto's (van degene die hier staat) gemaakt voor ze.. Hier komen ze:
mag trouwens nog wel even een soppie overheen hihi, even snel doekje overheen gehaald maar hij heeft een dik jaar op zolder gestaan vandaar hihi
en de "binnenkant" ik heb het klepje even gecheckt of alles het nog doet enzo maar ziet er allemaal keurig uit, hij heeft wel wat gebruikerssporen natuurlijk, hij is ook niet nieuw..
oh fijn, ach ja een sopje is zo gebeurd.\ziet er zeker nog netjes uit heb je dan ook een pbtje gestuurd. zie je reactie wel komen